Tingeling27 Skrevet 27. januar 2009 #1 Skrevet 27. januar 2009 Noen som har erfaring med disse?? har brukt noen fra qr tidliger...ikke digitale og var billigere...fungerte greit for meg ,men denne gangen hadde de kun cb digitale el tester på apoteket... noen som vil dele litt med meg??
Amia Skrevet 27. januar 2009 #3 Skrevet 27. januar 2009 Hei! Jeg har brukt digital CB EL tester et par ganger, og synes absolutt de er best.. Der er det liksom ikke rom for tolkning, enten positiv eller ikke Men de er jo litt dyrere enn andre tror jeg, men har vært kjempefornøyd med de!
Tingeling27 Skrevet 27. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 27. januar 2009 Tusen takk for svar:) flere som har noen erfaringer med disse?
gilgi Skrevet 27. januar 2009 #5 Skrevet 27. januar 2009 Hei, synes faktisk de er best. Det blir så vanskelig med å tolke strekene. Vil absolutt anbefale de. Bestill dem på billig-tester.no, koster 199. Lykke til.
Tingeling27 Skrevet 28. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 28. januar 2009 tester dere til samme tid hver dag?? er 3 dagen jeg tester i dag...har tatt de kveldstid hver dag,men i dag var jeg 2 timer tidligere enn de to andre dagene...har det veldig mye å si??? billigtester?? har de cb der assa???
*Smiley* Skrevet 28. januar 2009 #8 Skrevet 28. januar 2009 Jeg bruker ikke teste til samme tid , men det står at man helst skal gjøre det. Koster 199,- på billigtester mot 349,- på apoteket. Syns det er veldig greit å slippe å tyde testen og at jeg også vet ganske sikkert hvilken dag som er ikm. Så jeg slipper å gå og lure.
Tingeling27 Skrevet 29. januar 2009 Forfatter #9 Skrevet 29. januar 2009 men de har virket på deg selv om du ikke har tatt de på samme tid?? men de er sikre?? at de påviser el lissom? med qr så tok jeg en morgen og kveld,men disse har kostet litt så derfor tar jeg bare en om dagen...er så redd at jeg tester for sent på dagen eller ett eller annet hehe....føles liksom som el er på vei...mens murringer...men el testen var negativ.... så hm... takk for tips ang billigtester foresten:)
Tingeling27 Skrevet 29. januar 2009 Forfatter #10 Skrevet 29. januar 2009 hva er adressen? er det www.billigtester.no?
*Smiley* Skrevet 29. januar 2009 #11 Skrevet 29. januar 2009 De funker selv om jeg tar til forskjellig tid på dagen. Og ja de er sikre 98%.Så jeg anbefaler digitaltest på det sterkeste. Og man slipper jo å tolke svaret .Enten er EL på gang eller ikke. Når EL testen viser positivt er det bare å sette igang.Da trenger du ikke teste mer den mnd;)Så ikke sikkert man bruker opp alle testpinnene på samme mnd.
*Smiley* Skrevet 29. januar 2009 #12 Skrevet 29. januar 2009 http://www.billige-tester.no/eggloesningstest_clearblue_digital-c-4_31.html Her er adressen:)
Tingeling27 Skrevet 29. januar 2009 Forfatter #13 Skrevet 29. januar 2009 takk:) da har jeg bestilt 2 digitale grav.tester og en pk.el tester til omtrent samme pris som jeg kjøpte samme pakken el tester til på apoteket:) takk takk:)
*Smiley* Skrevet 29. januar 2009 #14 Skrevet 29. januar 2009 Lykke til da. Håper det klaffer for dere:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå