Gjest Skrevet 27. januar 2009 #1 Skrevet 27. januar 2009 http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=16191447
Gjest Skrevet 27. januar 2009 #3 Skrevet 27. januar 2009 Jeei, en hel OTHvogn liksom:p Den er fin og sånn, men genial er vel overkill egentlig...
It's all about me Skrevet 27. januar 2009 #4 Skrevet 27. januar 2009 HI sin annonse kanskje. For det fantes ikke noe mer genialt ved den vogna enn mange andre vogner.
ditte&malusken&lillebror Skrevet 27. januar 2009 #5 Skrevet 27. januar 2009 men det er vel ikke en hel vogn heller, er vel bare bagene som selges?
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 27. januar 2009 #6 Skrevet 27. januar 2009 personlig har jeg aldri helt fått med meg hva som er genialt med å ha en kalesje når en bag står motsatt vei.....
It's all about me Skrevet 27. januar 2009 #7 Skrevet 27. januar 2009 Ja det ser kjempeteit ut. Rart at de to største konkurreneten til OTH tilslutt har skjønt det og endret på det, men ikke de selv..
Gjest Skrevet 27. januar 2009 #8 Skrevet 27. januar 2009 nope ikke min annonse...jeg ser faktisk etter en tvillingvog ... men kanskje dere som har litt peiling da som det høres ut som ?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kanskje har en bedre idé når man skal ha med seg ei på 24 mndr og en baby ????
Shabby Cheap Chic Skrevet 27. januar 2009 #9 Skrevet 27. januar 2009 Det er 17 mnd mellom våre og jeg kjøpte en brukt tvillingvogn.. Ingen vits for vår del i alle fall så min skal selges... Når vi går til bhg så bærer jeg minsta i MeiTai og største sitter på akebrett eller går..
Mrs. Bouquet Skrevet 27. januar 2009 #10 Skrevet 27. januar 2009 Jeg har en slik vogn, og bruker den mye. 21 mnd. mellom barna. At kalesja er over bagen er irriterende ja, men det er ikke noe problem bortsett fra at det ser litt ugjennomtenkt ut. Alikevel valgte jeg den vogna da jeg den blir brukt en god stund etter at babyen har vokst ut av bagen, og det er en super vogn (har singelvogna til OTH også).
lillespirenmin Skrevet 27. januar 2009 #11 Skrevet 27. januar 2009 synes også den så genial ut! Eneste er at i akkurat denne annonsen var det vel bare baggen som var til salgs... Jeg synes det så veldig bra ut at ikke eldste kan sitte å "plukke" på babyen, slik det er i mange søskenvogner der baggen er rett på sia sportsdelen. Gutsbestebarn jente og gutt: hva heter vogne utenom oth søskenvogn? prøvde å finne maken på finn, men kunne ikke finne noen...
Mrs. Bouquet Skrevet 27. januar 2009 #12 Skrevet 27. januar 2009 Søker du på finn.no på barneutstyr og skriver oth søskenvogn kommer det opp mye, men sikket ingen der de viser med 1 babybag og en sportsdel. Du kjøper tvillingvogna som den er og 1 babybag (evt. 2 eller dobbel om det er til tvillinger) og knapper av den ene sida på sportdelen og monterer bag for tvillingvogn i stedet.
Mrs. Bouquet Skrevet 27. januar 2009 #13 Skrevet 27. januar 2009 Altså du bytter ut det ene setet med en bag når babyen er liten. Bagen må du kjøpe utenom.
lillespirenmin Skrevet 28. januar 2009 #14 Skrevet 28. januar 2009 ok så det er ikke forskjellige modeller? Heter kun oth søskenvogn?
Mrs. Bouquet Skrevet 28. januar 2009 #15 Skrevet 28. januar 2009 Nei, det er den samme dobble vogna, men man bare bruker de delene man trenger selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå