Chiquita Bananas Skrevet 27. januar 2009 #1 Skrevet 27. januar 2009 tror du må slette mail inne på innboksen din - får ikke sendt mail, men innlegg så jeg lurer på om du har full innboks. Hvis du ikke har Gullsmokken så får du bare ha 15 mail om gangen.
Chiquita Bananas Skrevet 28. januar 2009 Forfatter #2 Skrevet 28. januar 2009 Dytter så kanskje du titter inn på morgenen og ser innlegget mitt....
♥Tonje mor♥ Sønn og spire... Skrevet 29. januar 2009 #4 Skrevet 29. januar 2009 hei hei... så ikke meld før nå jeg, skal sjekke inboks haha
Chiquita Bananas Skrevet 29. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 29. januar 2009 Hmmm...er visst ikke noe galt hos deg - får fortsatt ikke sendt mail til deg. Men nå har jeg sendt mail til Webmaster for å få dem til å kikke på det. Du får stikke innom 3.trimester og se hvordan det ligger an ;op Håper jeg får det ordnet før du føder !!! hahahaha.... Så snart jeg får beskjed at alt er i orden så sender jeg mail. Uansett - du må ta det med ro ! Måkke kødde med blodtrykket ;o)
Chiquita Bananas Skrevet 30. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 30. januar 2009 Jajaja - dette var jo kjedelig. Fikk PM fra ei annen og fikk svart henne tilbake, men da jeg skulle sende til deg så fikk jeg samme tull. Så jeg sender mailen til deg her - er jo ikke noe hemmelig så ;op Her er den ihvertfall : Så irriterende - hadde skrevet en lang mail, men det har vært problemer med å sende i dag så jeg har hatt mailen oppe for å sende den når det hadde ordna seg. Nå ble det tull med nettet så vinduet lukket seg !!! Argh.... Formen er bedre - bygget seg bare opp i helga, men nå er det bare nesen jeg sliter med. Snuen min er ikke rennende lengre, men superlim !!! Er så seigt og vanskelig å få bort og tetter igjen nesen så jeg får dotter i ørene ;o) Du må ta det med ro når man har høyt blodtrykk - har ikke hatt det, men nå når du er så nærme fødsel så er det viktig at du tar deg tid til å slappe av. Og det er ikke så mye som trengs i begynnelsen - babyen trenger hovedsaklig noen bodyer, strømpebukser, overdeler, gulpekluter og mye pledd. Dem skitner seg ikke så mye ut, bare om dem gulper mye. Min gjorde det heldigvis ikke - når han skulle det så gjorde han det alltid på sambo. Nå når han er eldre så sparer han spyen for det meste når han er i armene til sambo ) Nevøen min som er jevngammel gulpa hele tiden visst så da var det bare å bruke gamle stygge klær som kunne kastes etterpå. Flekkene gikk aldri helt bort. Nå når jeg lager god hjemmelaget mat så lager jeg litt ekstra slik at jeg kan fryse ned i porsjoner slik at det er alltid noe ordentlig mat til sambo og Junior - itilfelle jeg får en periode der jeg må kjøre mitt løp med babyen. Ellers går det vel i Grandiosa og annen kjapp mat. Greit i ny og ne, men stopper jeg det ikke så blir det litt vel mye. Kan du ikke slappe av hjemme og tenke på hvordan dere skal gjøre det med babyen ? Så kan sambo hjelpe deg med husarbeid ? Her er det evig mas så da blir det dessverre lettere å gjøre det selv. Hehehe....når babyen er ute så mååå du uansett la ting flyte litt og la sambo overta litt fordi du må finne rutinen med babyen og aller helst samsove når du har mulighet. Ellers går du rundt som en zombie - noe jeg gjorde i begynnelsen. Nå gjør jeg det enda - når Junior er hjemme og tar en liten lur så hopper jeg i seng med en gang ;op
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå