Gå til innhold

Hodet er endelig festet!! :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

8 dager til termin og endelig har babyen lagst seg godt til rette med festet hode. Har tidligere fått beskjed om at ved vannavgang måtte jeg legge meg ned og ringe 113, men endelig kan jeg bare slappe av og ta det som det kommer. :-)

JUHUUUH!! Og selvom det ikke trenger bety snarlig fødsel er jeg veldig glad nå. :-) Er jo andregangs, og da festes hodet ofte ikke før mot slutten, og jeg tar alt jeg kan få. :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra =) kjenner følelsen:D vet også at det ikke trenger bety noe for når fødselen begynner..men det er jo veldig betryggende at en ikke trenger å legge seg ned hvis vannet går..at en kan slappe av(hvis det går an;)) å ikke stresse inn på sykehuset:D

Skrevet

hvordan vet man når hodet er festet? kjenner man det eller er det jm/lege som kjenner det?

Skrevet

jm eller lege kjenner det.

Skrevet

Jeg har vært på kontroll på sykehus nå i kveld. Vært det 3 ganger denne uken pga noen høye verdier på leverprøver. Så da er jeg inne 3 ganger i uken og måler hjertelyd til baby osv, og da kjenner hun samtidig på magen.

Søndag lå babyen ennå godt oppe i bekkenet, men endelig er den sunket ned. :-)

Merker ingenting annet spesielt, men hører andre sier det føles som om babyen ligger "mellom beina" dine når den fester seg. Og det blir lettere å puste siden trykket på mellomgulvet blir mindre når babyen synker.

Skrevet

Heldige deg. Jeg har 3 dager til termin og hodet har ikke festet seg. Også annengangs her. Sist gikk hverken slimpropp eller vannet så det blir spennende å se hva som skjer denne gangen...

Jeg kjenner at hodet forsøker å borre seg ut igjennom siden på magen (v lysken). Rompen har ligget v ribbeina lenge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...