Gå til innhold

Ang samboer og trening

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboeren min trenger HVER dag! Går rett fra jobb, og trener ca 2 timer hver dag. Med andre ord er han aldri hjemme før 19 tiden. Gjerne senere også. Han er en helt vanlig a4 mann. pent utseende, passe kg og passe muskler. Nå har dette treningsopplegget gått helt til hode på min kjære. lever på proteiner, tunfisk og eggehvite.

Greit nok å ta vare på kroppen sin, men føler dette tar knekken på forholdet vårt. vi har jo aldri tid sammen :I(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet han at det er dette du føler?

Kan være han gjør det fordi du tror han vil ha ham sånn, og prøver hardt å forbedre kroppen sin fr deg.

Hvis dere har barn bør du kanskje be ham utsette treningen til etter leggetid slik at han får sett dem?

Er det et alternativ å bli med han på trening? Så kan dere ha noe felles tid der?

Skrevet

Jeg har pratet med han.. men han påstår det er helt normalt å trene så mye. Jeg har også sagt jeg liker han slik han er.og det mener jeg også. synes kjæresten min er verdens herligste.

At jeg blir med han på trening går nok ikke. jeg må hjelpe til med lekser, og andre ting med ungene. De er ikke store nok til å være alene.

Skrevet

Antar at han ikke er far til barna siden han synes det er ok å være så mye borte???

Skrevet

Nei, han er ikke barnas far. Men han sier selv at han ser på de som sine egne.

Skrevet

Å trene så mye, hver eneste dag, er vel ikke helt normalt. Ett par ganger i uken er en ting. Høres ut som han har tatt litt av.

Skrevet

Vel,- si at du også ønsker og begynne og trene og trenger tid til dette...Dere må da evt dele tiden han nå bruker på trenign slika t du "får din del"....

Iallefall må du spørre ham når han synes du kan trene,- og at han er hjemme med barna de dagene det er "din tur" ??? SÅ kan han se hvor mye tid det blir igjen til dere sammen....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...