Gå til innhold

Dere som ble satt i gang med nr.2 (evt 3,4,5...)..:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan gikk det i forhold til fødsel nr.1, hvis den startet av seg selv?

Jeg skal på overtidskontroll i morgen og tror jeg blir satt igang da dersom de har kapasitet på føden. Vil da være 12 dager over termin. Sist startet fødselen av seg selv da jeg var 14 dager over, er derfor litt spent på hvordan det går dersom de må sette den igang denne gangen..:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ble satt igang med nr2 13 dager på overtid. Da var jeg fullstendig umoden.

Merket ingenting før riene startet 15 timer senere, men da sa det derimot pang og de haglet på.

Hun var ute i underkant av 8 timer etter første antydning til ri. 2 timer og 50 minutter fra 3 cm.

Med førstemann startet riene dag 3 på overtid, men det ble aldri mer enn 2 cm. Fikk ks 34 timer senere pga at jeg var utslitt.

Skrevet

Hadde mareritfødsel med nr. 1, nesten 30 timer med smertefulle rier. Endte med vakuum og klipping. Babyen var en stjernekikker, så hun satt fast.

Ble satt i gang 8 dager på overtid med nr. 2. Fikk en modningspille, og etter 4 timer med svake rier tok de vannet. 5 timer etterpå var gutten ute. Drømmefødsel :)

Skrevet

Høres supert ut! Jeg hadde også en langvarig fødsel sist, med vakuumforløsning, klipping og stjernekikker. Håper det skal gå bedre denne gangen..:)

Skrevet

Første ble satt igang 10 dager over (vanlig der vi bodde før), og var en veldig lang og tøff fødsel som endte med at han ble tatt med tang + jeg mistet masse blod.

Andre gang ble jeg satt igang 15 dager over, og da var det nok å ta vannet for at starte fødsel, slap å få modningspiller og drypp.

Den fødsel tok 4 timer og var mye bedre end den forrige :)

Skrevet

Nr en kom til termin, vanlig fødsel som varte hele dagen. Med nr to ble jeg satt igang 16 dg på overtid. Jeg var moden, så ble satt rett på drypp. Fra de satte nåla og til gutten var ute tok det nøyaktig 4 timer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...