♥ 2 prinsesser ♥ Skrevet 27. januar 2009 #1 Skrevet 27. januar 2009 Er det lov å ha røykerom på Stortinget??
Gjest Skrevet 27. januar 2009 #2 Skrevet 27. januar 2009 Det vil jeg ikke tro, men jeg vet ikke helt sikkert. Det er jo en arbeidsplass, og det er jo ikke lov å røyke på arbeidsplasser. (selv om jeg vet av flere som bryr seg katta om den regelen).
♥ 2 prinsesser ♥ Skrevet 27. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 27. januar 2009 Var et innslag på nyhetene. Der sa Siv Jensen at hun var på vei til røykerommet. Jeg røyker ikke selv og har ikke satt meg helt inn i reglene, men trodde det var forbudt med røyking på offentlige steder...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå