Gå til innhold

Tar Britax Multi-Tech mindre plass bakovervendt enn Acta Graco Cosmic Comfort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, det var vel stort sett det jeg lurte på.. :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytt.

Skrevet

Prøver igjen i dag. :)

Skrevet

Omtrent like mye plass. Kan variere litt fra bil til bil...

Skrevet

Nei. Jeg hadde acta graco cosmic til lillebror, og kjøpte britax multi tech på mandag. Jeg synes den tar stor plass.

For å si det sånn, så angrer jeg meg skvett i hel på at vi så på str. på bagasjerommet når vi kjøpte bilen (jeg ville egentlig gå for et hakk større enn stv når vi kjøpte bil)

Det er godt jeg som oftest kjører alene, det er trangt om plassen på passasjersetet foran =(

Skrevet

Omtrent det samme vil jeg tro.. Vi har god plass foran når Aktaen står bak men vi har en Outlander 08.

Gubben har britaxen i sin bil som er en saab 93 og det er traaaaaaaaaaangt foran. Men kjører vi sammen tar vi bilen min.

Skrevet

Takk for svar! :)

Hm, vet ikke helt hvilken stol jeg skal gå for. Britax Multi-tech er jo så ny at den har ikke vært med i noen forbrukertester enda.

Har Cosmic Comfort i stasjonsvogna, men trenger en stol til min bittelille "konebil" også. Men vi finner neppe noen bakovervendt stol, som er så liten at den får plass i baksetet uten å skyve passasjersetet helt fram uansett..

Forovervendt stol blir ikke aktuelt, så da får vi bare kjøre på tur alene, uten å ha noen andre med oss. :)

Skrevet

Jeg får plass til Actaen i min lille bil... Så en bakovervendt stol i en Toyota Yaris i går... da må det da gå i alle biler....

Går jo an å koble ut airbag og ha bakorvendt stol foran...

Skrevet

Hva med å sette det i midten da? Kankje det hjelper... Er veldig glad i mitt Akta sete for snuppa sitter høyt i det og det er god nakke og sidestøtte..

Skrevet

Ja, er vel forsåvidt fornøyd med Acta Graco-setet, men forandring fryder. ;)

Den bilen min er utroooolig trang i baksetet, tviler på at en voksen person får plass der, så om setet står foran i stedet så hjelper det nok ikke så mye. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...