Gjest Skrevet 27. januar 2009 #1 Skrevet 27. januar 2009 Jeg prøver å ikke være her inne så mye, for jeg blir helt tullerusk av å sitte å lese alt sammen.. Mistet i november, ville vært halvveis denne uken Nå prøver vi og prøver vi, men alt er litt forsinket ennå. Det jeg lurer på er om man bestandig merker eggløsning ved å se på utfloden? Utfloden er det eneste jeg vil bruke for å finne ut når jeg har eggløsning, vi har ikke prøvd så lenge men jeg kjenner allerde at det begynner å bli slitsomt å det er hvertfall ikke bra.. ellers vil jeg bare ønske dere alle sammen lykke til:)
Aiva j121110 og en i mai13 Skrevet 27. januar 2009 #3 Skrevet 27. januar 2009 Leit å høre at du mistet. Følger bare med på stikkinga i magen jeg.. Det kommer alltid omtrent midt i syklusen, så jeg antar det er da eggløsningen er.. Vet jo ikke sikkert da jeg aldri har prøvd eggløsningstester eller lignende.. :-)
Lotta2010x2012 Skrevet 27. januar 2009 #4 Skrevet 27. januar 2009 Som regen går det 14 gager fra eggløsning til mensen kommer. Så hvis du teller 14 dager bakover fra dagen får du fikk mens sist, vil dette mest sannsynlig være dagen du pleier å ha el på, ihvertfall hvis du har ganske gjevne sykluser. Jeg kjenner ikke alltid at jeg har el, men har ganske gjevn syklus på 29-30 dager, så jeg har el rundt dag 15 fra 1. mens dag. Håper det dette hjalp:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå