MamaPink Skrevet 27. januar 2009 #1 Skrevet 27. januar 2009 Noen som føler seg ekstremt stresset her inne? Selv om jeg sitter i ro, så er det som om jeg ikke klarer å slappe av.. En veninne sa til meg at det kan være om babyen beveger seg noe sinnsykt, men jeg får ikke det til å stemme at det skal ha så stor innvirkning på meg. Hos legen sist hadde jeg litt høgt blodtrykk, men ikke så unormalt at det var bekymringsfullt. I`m going craaaazy... he he
gravid86 Skrevet 27. januar 2009 #2 Skrevet 27. januar 2009 Det må være mest fordi jeg er så trøtt og ikke orker å gjøre det som skulle vært gjort av husarbeid. Setter jeg meg på sofaen så sovner jeg bare. Og da blir jeg ekstremt stressa av alt rotet. Jeg skulle ha vasket golv, og klær og ditt og datt. Hvor langt er du på vei forresten?
MamaPink Skrevet 29. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 29. januar 2009 jeg er heldigvis ikke noe trøtt lenger, men det er sikkert bare en masse uro rundt det å være gravid som ligger i underbevisstheten på meg, og husarbeidet; hvem blir ikke stresset av det?.. he he.. jeg er 17 uker nå på lørdag, tiden flyr av gårde. du da? klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå