Denice Skrevet 27. januar 2009 #1 Skrevet 27. januar 2009 Hvilke erfaring har du til hva som lønner seg ang. klær (til barnet) til oppholdet på riksen? Kosedress? Tenker kanskje at jakker med glidelås er mest praktisk?
Denice Skrevet 29. januar 2009 Forfatter #2 Skrevet 29. januar 2009 Er du her? Eller er det noen andre som har erfaringer å dele her?
Vintage 2.pp Skrevet 29. januar 2009 #3 Skrevet 29. januar 2009 Anbefaler deg bodyer med knapper på framsiden, det er helt klart mest praktisk. Det var det pleierne også anbefalte da vi fikk ta på egne klær. Kjøp de litt store, babyen kommer nok til å ha venefloner på armene en tid etter operasjonen, ledninger blir det også en del av. Frøkna vår lå med bare bleie og tepper før og etter operasjonen på varmeseng med varmelampe over. Dagen etter hadde hun fått på en liten body fra sykehuset med knapper på framsiden. Kardiologen kommer innom med med ul-apparat daglig, så det er greit å bare kunne åpne opp tøyet. Babyen kommer nok til å være ganske redusert dagene etter operasjonen. Første dagen får hun nok morfin, deretter paracet. Slik at hun kommer nok til å sove mye og ikke ha behov for noe særlig klær annet enn en body. Klærne burde være lette å ta av armene i forbindelse med blodtrykksmålinger, temperaturmåling og observasjoner. (De aller første dagene vil babyen være koblet til en arteriekran ved lysken som måler blodtrykk og hvor de også kan ta blodprøver.) Har dere fått dato for operasjon? Klem
Denice Skrevet 30. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 30. januar 2009 Hei!!! Takk for svar... ser det nå at jeg har glemt å nevne alder på jenta mi.. Hun blir 6 i juni, så body utgår nok. hihi.. men da sattser jeg på kosejakke med glidelås foran..må jo være greit det da... slippe å dra det over hodet etc. Nei, jeg har ikke fått noe tid enda.. håper vi slipper å vente i det uendelige.. Har du profil så man kan skrive utenom allmenheten?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå