Gå til innhold

da har jeg også født ;-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

våknet 21. med uspesifikke smerter og ubehag. tok seg opp på kvelden og ringte føden i 00-tida. fikk komme inn og hadde bare 1cm åpning, men fikk bli da det var rolig på føden. kl 06 var det 4 cm og kl 09 kom gutten på 3190gr og 49cm. fikk bare ha han hos meg i 12 timer før det bar på intensiven med mistanke om infeksjon, deretter hjerte- og lungefeil. heldigvis ble det avkreftet fort og prinsen ble vurdert til å være litt umoden (37+1). og bare trengte litt ekstra hjelp til å puste noen dager. ble friskmeldt til barsel igår og fikk en dag der for å slappe av og være "ordentlig" barselkvinne..

nå er vi hjemme, barseltårene er på plass, melkespreng til tusen og en sliten kropp som ikke helt har omstilt seg ennå. har nå tre barn, og husker jeg tenkte under fødselen at " dette blir siste gang". nå er jeg ikke like sikker, ei heller mannen, så vi er blitt enige om at dette var siste "planlagte" ;-)

fullstendig fødselshistorie kommer siden, en rekke følelser som må bearbeides, men alt i alt, så var det en kjempeopplevelse!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer!!

Skrevet

Gratulerer ;)

Skrevet

Gratulerer så masse!

Skrevet

gratulerer så mye :-)

kos dere masse

Skrevet

hipp hurra:)

Skrevet

Gratulerer så mye med prinsen.

Skrevet

gratulere....

Skrevet

Gratulerer med prinsen.. Godt alt var i orden:D

Lykke til ;D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...