lillesøster skal bli storesøster Skrevet 27. januar 2009 #1 Skrevet 27. januar 2009 Jeg gjør ikke det, tror det kan være 7 år siden sist, men nå tenker jeg å kanskje freshe meg litt opp snart. Kanskje bare ta en glansvask i allefall.
lÅktiHaUDe Skrevet 27. januar 2009 #2 Skrevet 27. januar 2009 5 maks 6 uker mellom hver gang. Synes håret blir mye lettere å ordne etter jeg har fått farge i det + jeg slipper å være kommunegrå.. Så det er noe jeg aldri slutter med. Bruker aldri hjemmefarge..
NoDoubt Skrevet 27. januar 2009 #3 Skrevet 27. januar 2009 Fareger like ofte som jeg klipper meg. Går 5-7 uker mellom hver gang.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 27. januar 2009 #4 Skrevet 27. januar 2009 farger det ikke for er ganske fornøyd med hårfargen min, men fescher det opp med striper en gang i året....
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 28. januar 2009 #5 Skrevet 28. januar 2009 Nå for tiden farger jeg det tre fire ganger i året. Kanskje også bare to. Før farget jeg det veldig ofte, og ny farge for hver gang. Nå er jeg litt mer kjedelig i fargene, derfor syntes det heller ikkke når jeg lar det vokse ut litt av min egen farge.. Er herlig og freche seg opp litt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå