MillyMy Skrevet 27. januar 2009 #2 Skrevet 27. januar 2009 har hatt mensen nu. Jeg er Gravid. Fikk mensen sist i Des-Jan. Men den kom ikke nu, så fikk posetiv idag. er ca 4-5 uker på vei ..
Vårstjerna. Jente 3 år ,30 pp Skrevet 27. januar 2009 #3 Skrevet 27. januar 2009 Jeg fikk mensen for 10 dager siden, men følte meg gravid. Tok en test i går og den var positiv. Er da 5-6 uker på vei. Men mensen var veldig kort. Varte bare to-tre dager. Vanligvis varer den i nesten en uke. Leste i en bok jeg har at noen har blødning når man skulle hatt mensen når man da er fire uker på vei. Og det skjer også at noen har blødinger de første 6 mnd.
Stolt mamma og englemamma Skrevet 27. januar 2009 #4 Skrevet 27. januar 2009 vårstjerna, baby sept.09: denne blødningen din. var den like kraftig med menssmerte som en vanlig mens, bare den var kortere?
guaguita2009 Skrevet 28. januar 2009 #5 Skrevet 28. januar 2009 Jeg aner ikke hvor langt jeg er påvei, fikk mensen i starten av desember, men blødde pittelitt og trodde den kom, men den forsvant igjen.. 8 desember kom den for fult i 1 uke med myyye tynt blod. og den 5 januar skjedde det samme, jeg blødde litt men det forsvant så tok jeg test og den var positiv... litt merkelig! Tror dere jeg kan ha vært gravid allerede 8.desember?
harlekinia Skrevet 29. januar 2009 #6 Skrevet 29. januar 2009 fullt mulig, tante hadde mensen gjennom hele svangerskapet med søskenbarnet mitt men det er vist ikke vanlig at man beholder normal mens under svangerskap
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå