Gå til innhold

hjelp!!!!!!! no surra d litt i hode her, usikker.........

Anbefalte innlegg

Skrevet

da har e begynt å spotta/ blødd litt.... kom på dag 42, når e bruka å ha 36 dager syklus.

har pergoen jort slik at e har fått lengre syklus?

hvordan skal e da regne ut sykusen min som forventa mens/IKM, fruktbare perioden min/forventa eggløsning,

vill ikke bruke el tester.... skal til gyn på dag 13 for å se om egg modnes og kansje ta hormonsprøyter. enkel kur pergo hjalp ikke på me så no blir d dobbel kur på dag 5.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg svarer vel kansje ikke helt på spm ditt,for jeg kan ikke så mye om det. men jeg skal begynne på dobbel pergo kur når jeg får mensen denne mnd. jeg har IKM i dag eller i morgen. jeg fikk en del mørkt utflod på lørdag,og har litt enda. men i går var det også litt blod,men det var bare på papiret. utfloden er for det meste bare på papiret også. skal begynne på dag 5 med pergo,men dette er jo ikke ordentlig mensen,så er lissom så usikker....skal jeg bare vente og se da,om jeg begynner å blø..? hm...kanskje jeg går glipp av denne mnd liksom...

bra at du får begynne på dobbel pergo kur da:) masse lykke til!:)

Skrevet

Hei!

Er ganske ny her og lurer veldig på hvorfor dere tar Pergo? Er det pga utebliltt menstrasjon eller eggløsning??

Sliter veldig med menstrasjon selv så har mange tanker oppe i hodet:9

Skrevet

pergotime tar vi fordi vi mangler eggproduksjon.

e bruka d fordi e ikke produsere egg som blir modnet skikkeli....... men enkel kur hjalp ikke skikkli på me...... :( så no skal e på dobbel kur/2 tabletter.

Skrevet

Takk for svar!

Håper det funker md en dobbel kur da.

Jeg har nesten ikke noe mens,kun litt da jeg tisser så begynner å lure på om jeg kanskje ikke har eggløsning! Har 28 dagers syklus men blir jo ikke gravid! Har ett barn fra før av så vet jo at det er mulighet;)

Lykke til..

Skrevet

har du vært hos gynekolog? prøvd lenge?

e har gått uten prev, i 1 år og 9 mnd. har ingen barn, men dem prøve nå å utrede ka som e gale.......

Skrevet

Jeg tar ikke pergo fordi jeg mangler eggløsning, men fordi den kommer veldig sjelden. Har det siste året gjerne hatt sykluser på fem måneder. Fikk EL ca på dag 19 med min første enkle pergo-kur.

Skrevet

Hei!

Var hos gynekolog da jeg fjernet spiralen og da var alt flott..Men har prøvd å ringe ett par dager nå for å få en ny time, må jo være noe galt! Hadde jo mensen da jeg hadde i spiralen:)

Har ikke prøvd så lenge, siden aug. Men føles ut som en evighet og det tærer virkelig på psyken merker jeg... Føler virkelig med deg som har prøvd så lenge, håper de finner ut av det snart!

Skrevet

når jeg slutta på p-pillene fikk e ikke mens før 8 mnd etter, å regelmessig 1 år etter slutt på pilla...... veit kosn d e me psyka.... har vært forferdelig deppa. får håpe d går i orden me oss begge to snart :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...