h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 27. januar 2009 #1 Skrevet 27. januar 2009 hvilken bøker leser dere nå da?
lÅktiHaUDe Skrevet 27. januar 2009 #2 Skrevet 27. januar 2009 Ja jeg elsker å lese serier. Bare synd bøkene er utlest på et par dager, så er det leeenge til neste gang.. akkurat nå holder jeg på med Thea og Jordmoren (hmm en til men husker jammen ikke navnet hehe) Thea og Jordmoren er helt supre synes jeg gleder meg til hver gang de kommer.. innimellom seriene leser jeg en del av Nora Roberts.. pluss alt skole pensum da.. hmm er vel en lesehest ser jeg hehe
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 27. januar 2009 #3 Skrevet 27. januar 2009 Leser jordmoren og nordlys nå for tiden. Akkurat ferdig med st.olavs hospital.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 27. januar 2009 #4 Skrevet 27. januar 2009 det het vel st.halvards hospital tror jeg?
lÅktiHaUDe Skrevet 27. januar 2009 #5 Skrevet 27. januar 2009 Hvordan var nordlys og st.halvards hospital???
ana baroma Skrevet 27. januar 2009 #6 Skrevet 27. januar 2009 Jeg leser også bokserier, som Thea, Kystfolket osv, grei litteratur når hodet ikke er klar for tyngre saker:) Den beste serien så lang er Hannah synes jeg...
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 27. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 27. januar 2009 jeg leser sønnavind, livsarven, rosehagen, polarnetter, fiolsteinen og folket på lindstad....og har akkurat kjøpt første bok av Solgård.... den beste serien jeg har lest er Sønnavind og Arvesynd:)) er en stor fan av Mary Higgens Clark, og akkurat ferdig med : 2 små piker i blått....
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 27. januar 2009 #8 Skrevet 27. januar 2009 2 små piker i blått leste jeg på ett døgn inne på sykehuset når jeg fikk minstemann. Sånn går det når mann ikke får sove og ikke klarte jeg å reise meg på senga heller. God bok! Nordlys er god syntes jeg, spenning, kjærlighet og drama om-annidom. Leser den ut på to-tre dager så gleder jeg meg til neste, men har jo da nesten glemt hva den handler om.. St.Halvards hospital var veldig god hele tiden, helt til siste bok. Så det var veldig dumt. Eller var egentlig god da også, men ikke sånn jeg ville ha en avslutning, og den kom forr brått. Vil ikke si mer for da røper jeg for mye.
lÅktiHaUDe Skrevet 27. januar 2009 #9 Skrevet 27. januar 2009 Takker ser det er noen serier her jeg skal kjøpe
blond Skrevet 28. januar 2009 #10 Skrevet 28. januar 2009 Jeg har lest hele forfatterskapet til enkelte forfattere og har lest noen triologier, men leser ikke bokserier.
3troll Skrevet 29. januar 2009 #12 Skrevet 29. januar 2009 Hannah,Odelsjenta og farlige krefter leser jeg nå.Ellers er sagaen om isfolket og livets døtre de beste jeg har lest.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 29. januar 2009 Forfatter #13 Skrevet 29. januar 2009 akkurat ferdig med 1. bok av solgård, og kan på det sterkeste anbefales.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå