Gå til innhold

UL 6+4, ingen hjerteaktivitet- noen gla´historier??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger sårt et halmstrå å klamre meg til... Vi så plommesekk og begynnende fosteranlegg, men ingen hjerteaktivitet.... Skal tilbake om en uke for ny UL... Noen opplevd noe liknende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har opplevd akkurat det samme! Kom tilbake to uker etterpå og da var det en spire med bankende hjerte der!:)

Skrevet

hei jeg opplevde dette i begynnelsen av svangerskapet .

så plommesekk og fosteranlegg men ikke hjertet trodde selv jeg var mellom uke 6 og 7 . kom tilbake uken etter så fårtsatt ikke hjertet men så det hadde vokst ut i fra målene uke før , kom tilbake uken etter dette igjen og der så vi en sprellende liten krabat og jeg var da 9+4 .

lykke til :-)

Skrevet

vet du det har vært mange som har skrivd om her inne og det er vel nesten like mange som har kommet med en god nyhet. husk at barnets hjerte syns ikke før i 6 og 7 uke. og dem måler termin fort feil da fosteret er så lite..så pust godt inn og slapp av dette går nok bra. det jeg skriver nå er jo da i forhold til at alt v deg er bra.. vil ikke gi deg falske forhåpninger heller,men det er ikke unormalt det altså.

Skrevet

Å, tusen takk, jenter! Dere har gjort uken foran meg litt mer levelig! Lykke til til dere :o)

Klem,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...