Anonym bruker Skrevet 27. januar 2009 #1 Skrevet 27. januar 2009 Jeg eller naboen? Jeg har en katt, som aldri vil komme hjem lenger, fordi naboen mater den med en gang han ser den, så da holder katten seg der på tomta. Jeg gav beskjed om at han skulle slutte å gi den mat, sånn at katten kom hjem igjen for å få mat. Da ble han sur, og mente at jeg burde betale ham for all maten han hadde gitt katten min, selv om jeg ikke har bedt ham om det. Jeg gikk opp med en svær sekk med tørrfor og bad ham om å kose seg med maten, men at jeg gjerne ville ha katten min igjen. Så nå har han fortsatt å klage til andre naboer om at jeg sendte katten opp dit for å spise... Og jeg har fortsatt å be ham om å slutte å mate katten. Er vel ikke så mye jeg kan gjøre for å få igjen katten, men jeg blir skikkelig sur når jeg får høre hva han sier om meg til andre...
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2009 #2 Skrevet 27. januar 2009 hold katten inne en ukes tid.. kanskje den skjønner hvor den hører til?
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2009 #3 Skrevet 27. januar 2009 Den er vant til å være ute... litt mishandling om den plutselig må være inne kanskje?
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2009 #4 Skrevet 27. januar 2009 skjønner tanken.... men hvis du vil ha katten tilbake så tror jeg nesten du må... og naboen din virker jo helt tett i pappen....
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2009 #5 Skrevet 27. januar 2009 Regner med at du sa det på en lite hyggelig måte, siden han ble så sur? Husk at fluer ikke tiltrekkes av eddik, men av honning. Det gjelder sikkert katta di også.
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2009 #6 Skrevet 27. januar 2009 Har ikke sagt det på en sur måte nei. Og naboen og jeg er ikke uvenner heller, men krangler om akkurat dette. Han mener at han er forpliktet til å mate katten som kommer til ham...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå