Anonym bruker Skrevet 27. januar 2009 #1 Skrevet 27. januar 2009 trenger en butikk siden jeg ikke har adresse her... postordre funker ikke akkuratt nå....
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2009 #3 Skrevet 27. januar 2009 oki... hvor i byen ligger det da? er best kjennt i sentrum fra universitetet og ned mot brygga jeg... HI
Gjest Skrevet 27. januar 2009 #4 Skrevet 27. januar 2009 Gå til 7elleven på torgalmenningen, gå botover gaten mot gågaten. kløverhuset ligger midt i gaten sånn ca. kondomeriet ligger i øverste etasje på kløverhuset. var det mulig å forstå den veibeskrivelsen? )
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2009 #5 Skrevet 27. januar 2009 jepp mer eller mindre... så på gule sider det var i Strandgaten? er vel den nest nederste gt før torget vel?
Gjest Skrevet 27. januar 2009 #6 Skrevet 27. januar 2009 jepp... se etter burger king... det ligger i samme gaten... lykke til, og kos deg ;oD
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 27. januar 2009 #7 Skrevet 27. januar 2009 Gå over torgallmenningen mot bryggen, på den siden hvor mcdonalds ligger. På hjørnet der med 7/11, kinarestauranten og champions tar du til venstre, og går innover i gata. Gå over veien og se etter burger king. der ligger kløverhuset, og kondomeriet ligger vel i øverste etasje om jeg ikke tar feil. Ellers har du Beathe Huuse (?) som ligger i gågata. Da går du samme vei, men går forbi kløverhuset. når du kommer til et stort kryss går du over veien og opp en gate, der med Carlings. Oppi den gata er butikken en av de første, ligger vel ved siden av Leatherman om jeg ikke husker feil=)
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 27. januar 2009 #9 Skrevet 27. januar 2009 Hehe, ok, jeg er lite oppdatert...=P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå