Anonym bruker Skrevet 27. januar 2009 #1 Skrevet 27. januar 2009 men hvordan vet man om det er på tide å gå fra hverandre? jeg har faktisk aldri gjort det slutt med noen før.
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2009 #2 Skrevet 27. januar 2009 Kan ikke vite sikkert. Jeg gikk fra mannen, og var sikker på at det var riktig. Men angrer
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2009 #3 Skrevet 27. januar 2009 gresset er jo ikke grønnere på andre siden... jeg er bare så sliten og lei av all små kranglingen.. han går meg så på nervene.. ikke har vi sex lenger heller. sitter bare å ser på tv. jeg savner forelskelsen.. og gløden... det er bare dødt... HI
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2009 #4 Skrevet 27. januar 2009 Det var dødt her også... Og vi kranglet om alt. Store krangler om bagateller, og jeg hadde ikke en eneste positiv følelser for ham lenger. Men følelsene kom tilbake etter et par måneder, og nå vil ikke han gi fra seg singellivet igjen... Så nå er jeg alene. For ikke å nevne alle problemene som oppstår etter et samlivsbrudd; barnefordeling osv. Har dere prøvd parterapi? Det gjelder å finne igjen de følelsene du har mistet, du har vel hatt følelser for ham en gang? Da kan du også få det igjen.
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2009 #5 Skrevet 27. januar 2009 ja jeg har hatt følelser for han.... og jeg håper virkelig at de kommer tilbake... men jeg klarer bare ikke å kjenne de nå... er som du sier, har ikke positive følelser.... sukk... er fordi at vi har barn jeg ikke har lyst å gi opp... men samtidig orker jeg ikke å fortsette i dette løpet her... jeg orker ikke at han tar i meg eller kysser meg... føles som om vi er to venner som bare deler seng...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå