Gå til innhold

Meg som var litt bekymret for at mannen hadde svulst.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han har vært hos legen, og han ble umiddelbart sendt for å ta en hel haug med blodprøver. Videre blir han henvist til CT. Legen mente også at det var mange symptomer som en ikke skulle overse, og sa at det helt klart var på sin plass å undersøke om han faktisk har hjernesvulst. Selvsagt kan det også være mye annet og, stress blant annet. Det skal også utredes om han har ADHD, noe som også kan vise seg på slike symptomer i voksen alder. Blant annet.

Jeg er bare glad for at det er satt i gang en prosess jeg, og at vi snart får svar. Så satser vi på at det bare er stress. Den nedsatte hørselen håper vi kommer av at han har væske i øret eller noe der om kring.

For mannen min og meg er det gode nyheter bare at det blir tatt på alvor, og at vi kan være trygge for at de gjør det de kan for å finne ut av ting.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til! Håper dere får gode resultater:-)

Skrevet

Takk for det. Det er en litt skremmende tanke med svulst, men vi er jo fattet om det og. Jeg tror de som svarte meg sist trodde jeg var hysterisk redd, men det er jeg ikke. Klart jeg var og er bekymret, men jeg graver meg jo ikke ned heller. Mannen min tar det også med ro foreløpig. Vi vet jo ikke hva det er, og da er det ikke vits å gå å være veldig redd i hvertfall.

Skrevet

oi, lykke til..

kan jeg spørre hvilke symptomer han har?

Husk at det er sjeldent unge mennesker fåpr hjernesvulst-heldigvis

Skrevet

Vi har nettopp vært i lignende situasjon her også. Min samboer har hatt vondt i hodet i årevis og nå er det blitt verre og verre. Har tatt ct, men den viste ingenting. Er henvist til nevrolog nå, så får vi se hva de finner ut...

Kjenner igjen følelsen av å ikke vite...

Vi får krysse fingrene for våre menn og håpe på det beste!

Skrevet

Krysser fingrene på at alt er bra, masse lykke til :=)

Skrevet

Nedsatt hørsel på ene øret, psykiske forandringer (adferdsendringer), unormalt trøtt, slapp og nærmest litt lat, til tider ganske svimmel, gjør rare ting som ikke helt ligner han... I går f.eks. skulle han sette på poteter til middag. Vi pleier å koke fire stk (jeg og jentene er ganske småspiste se...) og han satte på NI! Ikke hadde han noen forklaring heller. Men alt dette kan også komme fra andre ting, så vi satser på andre ufarlige elementer ;0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...