Gå til innhold

Nå har han begynt å stå i senga.... - 6 mnd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han begynte å krabbe for to uker siden. Idag stod han i senga og holdt seg fast i sprinklene. Er jeg den eneste med baby som gjør disse tingene så tidlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Wow, det var ganske så tidlig. Jenta mi er snart 6 mnd og hun ligger passivt på ryggen enda hun. Jeg trodde hun ville begynne å gå før hun ble 8 mnd. slik som hun holdt på. Hun ålte seg fremover da hun var 5 uker, tok sit-ups da hun var 2 mnd. Nå åler hun ikke lenger, hun snur seg ikke fra rygg til mage, har snudd seg et par ganger fra mage til rygg men det var vel heller tyngdekraften som dro henne over.

Har ikke senker sengebunnen på sprinkelsengen heller, den står øverst.

Tidlig ute han lille tassen din : )

Skrevet

Jøss det var kjempetidlig! Litt stilig også da, og ha en baby som er så kjapp,;) men det blir tidlig travelt for deg da.

Du får legge ham i en sovepose om natta, så blir det ikke så lett å reise seg hvertfall.

Skrevet

ja det var tidlig!

her har vi en baby som H&A&L!

Skrevet

Ja, må passe på hele tiden nå! Han krabber jo ikke fort, men er overalt likevel. Allerede fått sitt første blåmerke,,, Har lekegrind, men der vil han ikke være. Med eldstemann husker jeg tida fra krabbing til hun kunne gå ordentlig som den mest slitsomme, og denne gangen begynte den perioden tidlig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...