lillesøster skal bli storesøster Skrevet 27. januar 2009 #1 Skrevet 27. januar 2009 Dro på jobb i morges kl 7.30, var hjemme i går, litt fordi jeg hadde vondt i hodet, men egentlig mest fordi jeg hadde lyst på en fridag (jeg er den som aldri er syk). Jeg lå og frøys og svettet i hele natt, la meg med longs og t sjorte på, brukte 1,5 time på å få varmen i kroppen før jeg sovnet, da hadde samboern hentet pledd til meg også. Tenkte da på å ringe jobben, men tenkte at jeg var jo slettes ikke så dårlig form da, når jeg stod opp kl 7.00 kjenntes formen ganske greit ut, så jeg dro på jobb tross alt. Fant ut kl 9.00 at det nok var best å dra hjem. Jobber i bolig, så da må jeg liksom være i form til å ta meg av beboerne. Jeg er også den som vanligvis kun blir syk på fridager, det er kjedelig å kaste bort fridagene på...
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 27. januar 2009 #2 Skrevet 27. januar 2009 uff da, får håpe du blir bedre til i morgen.... god bedring:)
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 27. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 27. januar 2009 Takk. jeg håper også det.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 27. januar 2009 #4 Skrevet 27. januar 2009 God bedring!! Håper d blir likar imårrå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå