Gjest Skrevet 27. januar 2009 #1 Skrevet 27. januar 2009 Tenkte jeg skulle forebygge bekkenplager så godt jeg kan denne gangen og vil derfor prøve å trimme litt forsiktig. Har hørt at svømming er bra (?), og var i bassenget i dag. Var helt nydelig, var ingen andre der og bassenget holdt herlige 33-34 grader etter noe terapibad-greier i går, var rene luksusen :-) Bare kom til å lure på, er det noen bevegelser jeg bør unngå? Har lite vondt nå, men erfaring tilsier at det vil komme etterhvert og vil ikke gjøre noe som kan forværre tilstanden i hvertfall.
attpåklatt!! Skrevet 27. januar 2009 #3 Skrevet 27. januar 2009 Veldig lurt å forbygge, være bevisst på hva som kommer! Og vann er bra! Du får avlastet bekkenet, og det er deilig, og lurt!! Gjør det som føles godt for deg! Du vil lære litt for hver gang hva som passer deg. Men er jo som ellers, ikke lange steg, eller 'plutselige' steg/bevegelser. Og en føler seg veldig lett og smertefri i vann, så en har lett ofr å 'overdrive' til å begynne med kanskje... Men vann og varme er så bra! Så kos deg!! Grattis med Oisann forresten! ;-))
Gjest Skrevet 27. januar 2009 #4 Skrevet 27. januar 2009 Takk for det :-) Jeg prøver å ta det med ro. Siden jeg er i dårlig fysisk form og det var første gang i dag, svømte jeg først 100 m til oppvarming. Deretter 300 m mer aktivt, slik at jeg ble litt varm og andpusten, og så 100 m til rolig. Så tøyde jeg ut. Kunne gjerne vært i bassenget lenger, det var så varmt og deilig, men fant ut at det får holde i starten. Takk for innspill, da skal jeg i hvertfall prøveå holde meg til rolige og glidende bevegelser :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå