Gå til innhold

Prøver fra og med Februar :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen andre som prøver fra da ? Kastet p-pillene for en stund siden, og prøver like gjerne med det samme. Vil ikke gå glipp av første sjansen ;p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann!! Så spennende...prøvere fra mai her er planen..ønsker så gjerne et februar-mai barn!! Alt klart nå da, nr.1? Hvor gammel er du?

Skrevet

Heisann !

Skulle egentlig ikke prøvd før til sommeren, men fant ut at jeg ikke gidder å ta turen til legen når vi likevel har planlagt å starte. Så da ble det bare slik =)

Hadde blødninger i omtrent 4 dager etter jeg sluttet, men har ikke fått menstruasjonen etter det, så jeg er ikke helt sikker på når jeg er klar for det helt første forsøket. Men sjansen skal vi ikke gå glipp av uansett ! =)

Jeg er 25, og har en gutt fra før av :)

Skrevet

Høres spennende ut:) Hvor gammel er gutten din da? Må ha masse lykke til vertfall!!! Så masse å ta hensyn til i fht jobb, hus osvosv!!

Men det er vel kansje bare til å hoppe i det!

Skrevet

Takk takk =)

Ikke noe vits i å vente, vi vet at vi vil leve sammen, og vi vet at vi kommer til å klare dette helt fint =) Så bare til å hoppe i det ja, ikke noe mer å tenke på dette :) Forandrer hverdagen gjør det jo, men dette har vi jo snakket halv ihjel det siste halvåret likevel =)

Gutten min er 3 å et halvt år, så han begynner å bli klar for å bli storebror nå :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Prøver!

Droppet pilla i beg. av januar som jeg skrev i et annet innegg til deg. Tenker ikke så mye på taiming eller fast jobb som jeg kanskje burde. Det ordner seg! Jeg bare kjenner at klokka tikker og jeg er klar. Vi er klare.. :)

Nå satser jeg på at eggløsning kommer rundt samme tid som i januar. Og at sambo ikke er ute på jobbreise denne måneden...

Prøver å ikke bli alt for forum-hekta, testavhengig eller fanatisk, men kjenner at det ikke er så lett å la være. *ler*

Gleder meg til å høre mer til dere som skribler i denne tråden! :)

God helg!

Skrevet

Februarprøver her og! Ser det ut til! Vi skal prøve å la være "å prøve", men vi dropper prevensjonen og håper det kommer positive ting ut av det :-) Mensen snart ferdig nå, så jeg smågleder meg litt til eggløsning:)

Har ingen barn fra før, er snart 24 år og har vært sammen med min kjære i 4,5 år :) Faste jobber og alt er bare fryd og gammen. Så nå passer det jammen bra :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...