ZineEddineMadeInMe Skrevet 27. januar 2009 #1 Skrevet 27. januar 2009 hei har i to dager hatt litt vondt midt på ryggen og rett under skulderbladene. og har en sånn rar stikkende følelse nederst i bekkenet. i går kveld skvatt jeg sånn at jeg skrek fordi det føltes som at noe borret seg ned i bekkenet, omtrent samme plass der blæra ligger. har også kjent mye liv og spark i blæra i de siste dagene, men d vet jeg hvertfall hva er for noe. og i dag følte jeg mye press imot blæra mens jeg gikk og igjen vondt i ryggen, har ikke hatt det tidligere. føler også av og til stikking inni jentetissen, kanskje opp mot der mormunnen ligger. ubehagelig. er snart 29 uker. kan d være barnet som fester seg?
Ellabella-79 Skrevet 27. januar 2009 #2 Skrevet 27. januar 2009 hm..kan nok ikke hjelpe deg med den.Men det er jo mye som tøyes og strekkes på da.Tror ikke det er farlig om det kan være noen trøst..
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 27. januar 2009 #3 Skrevet 27. januar 2009 Jeg kan ikke gi noe konkret svar desverre, men jeg har opplevd disse rare stikkene den siste uka selv (29+5) Ikke så voldsomt "sterke", men jeg tipper det er babyen som strekker seg ut og dermed lager strekk i livmoren og der nede.. Merker nå at hun begynner å få det trangt der inne ja- buler ut her og der som bare det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå