KarpeDiem Skrevet 27. januar 2009 #1 Skrevet 27. januar 2009 vil den vise at jeg er gravid hvis jeg tar den ett par dager før forventet mens, eller må jeg ta den på dagen jeg skal ha mensen?
erteposen + 4 Skrevet 27. januar 2009 #2 Skrevet 27. januar 2009 De anbefaler at du tar testen med morgenurinen den dagen du forventer mens, men de dyrere testmerkene kan påvise graviditet i morgenurin et par dager før. De reagerer bedre på HCG nivået i urinen din. Jeg fikk positiv CB test kvelden før forventet mens.
M@mm@ til mine barn Skrevet 27. januar 2009 #3 Skrevet 27. januar 2009 Min CB var positiv når jeg var 3 uker på vei. Altså en uke før forventet mens.
Gjest rosenrosarød Skrevet 27. januar 2009 #4 Skrevet 27. januar 2009 Vær obs på at om du tar en tidlig test, er det en rimelig stor overhengende fare for at du vil oppleve graviditeten som en tidlig spontanabort. Dette fordi kun 50 % av befruktede egg blir det noe av... Så, tar man test veldig tidlig, bør man være svært forsiktig med å glede seg for tidlig.
KarpeDiem Skrevet 27. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 27. januar 2009 hvilke test kan vise at jeg er gravid et par dager før forventet mens? Rosnrosarød hvis jeg tar en test den dagen jeg forventer mensen og den er positiv, hvor lenge må jeg da vente før jeg kan glede meg, hvis du forstår hva jeg mener ?
Søskenhåp adopterer Skrevet 27. februar 2009 #6 Skrevet 27. februar 2009 Jeg tror ikke dette med 50% gjelder her, fordi det er vel ikke her snakk om de som fester seg. Befruktede egg fester seg ikke alltid, men fester de seg så er man gravid og man vil få en positiv test. Det er imidlertid 25% av alle svangerskap som ender i abort (ikke 50%), det er derfor man skal være forsiktig å glede seg for mye før det har gått 12 uker og abortrisikoen avtar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå