Snuppa og bøllefrø Skrevet 27. januar 2009 #1 Skrevet 27. januar 2009 uuææææ... Jeg som har gledet meg sånn..;( Domme håndball
celodi Skrevet 27. januar 2009 #2 Skrevet 27. januar 2009 HVA????? ÅÅÅhhh,nå klikker jeg!!!! Fankens sport!!!!!!
OsloMor Skrevet 27. januar 2009 #3 Skrevet 27. januar 2009 Kvelden ødelegges med dritt-håndball istedenfor:-( Foreslo for mannen at vi kunne leie en film istedenfor, da så han på meg som om jeg skulle vært sprø, siden han gleder deg til den håndballkampen. BORING!
celodi Skrevet 27. januar 2009 #4 Skrevet 27. januar 2009 Det er jo sååå mange sportskanaler jo..Likevel må de ta vekk programmer for og sende den dritten... Åhh,hadde gleda meg veldig til fruene i kveld jeg... Da får det bli csi istedet..
erteposen + 4 Skrevet 27. januar 2009 #6 Skrevet 27. januar 2009 Alle episodene ligger jo ute på surfthechannel.com. Trenger ikke laste ned, de streamer.
Gjest Skrevet 27. januar 2009 #7 Skrevet 27. januar 2009 Å det er så typisk TV2, de har jo ca 5 sportskanaler, likevel sender de alt på hovedkanalen og tar vekk andre vanlige programmer. Hat!!!
Gulosten™ Skrevet 27. januar 2009 #8 Skrevet 27. januar 2009 Nei, og takk og lov for det - endelig litt underholdning på tv2 på tirsdagskveldene etter at Grey`s tok pause!!!
mamman til to gutter Skrevet 27. januar 2009 #9 Skrevet 27. januar 2009 Det er helt sikkert for å forhindre krangling rundt om i hjemmene:-) Sånn at ikke mennene vil se håndball på sportskanalen og damene frustrerte fruer:-) Jeg er forresten fornøyd over at de gjør det sånn, for det er spennende om Norge når semifinalen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå