Gå til innhold

Aldersgrense på Emil?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Diskuterer med min mann: han synes ikke at jentungen vår på ca 2 år skal få lov til å se på Emil. Men hun synes det er kjempegøy, og vi har pleid å kose oss sammen med å se på det. Så snakker vi om den sinte mannen og om alt det andre som skjer.

 

Syns dere det er greit at så små barn ser på dette? Har ikke tenkt noe særlig på at det kan være skummelt, men mannen min var visst livredd for pappaen til Emil da han var liten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå vet ikke jeg om det er satt noen aldersgrens på Emil, men min sønn ser på det og liker det. Han er to år.

Jeg er svensk, så jeg er oppvokst med Emil og alle andre Astrid Lindgren serier, og har aldri hatt noe problem med å se det.

Jeg synes nok mannen din overreagerer litt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...