Anonym bruker Skrevet 27. januar 2009 #1 Skrevet 27. januar 2009 Diskuterer med min mann: han synes ikke at jentungen vår på ca 2 år skal få lov til å se på Emil. Men hun synes det er kjempegøy, og vi har pleid å kose oss sammen med å se på det. Så snakker vi om den sinte mannen og om alt det andre som skjer. Syns dere det er greit at så små barn ser på dette? Har ikke tenkt noe særlig på at det kan være skummelt, men mannen min var visst livredd for pappaen til Emil da han var liten.
tante grusom master of law Skrevet 27. januar 2009 #2 Skrevet 27. januar 2009 Nå vet ikke jeg om det er satt noen aldersgrens på Emil, men min sønn ser på det og liker det. Han er to år. Jeg er svensk, så jeg er oppvokst med Emil og alle andre Astrid Lindgren serier, og har aldri hatt noe problem med å se det. Jeg synes nok mannen din overreagerer litt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå