Gå til innhold

Bra shampoo mot fettete hår???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om en bra shampoo? Jeg må vaske håret hver dag, hvis jeg ikke skal se helt grusom ut. Begynner å bli ganske lei av å vaske håret hele tida.. Kunne holdt med annen hver dag..:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Svigersøstra mi prøvde en grønn shampo fra Vichy, og hun var kjempefornøyd. Vet at der er to grønne shampoer fra Vichy, så spør på apoteket for å være sikker :)

Skrevet

Viss du bruker balsam, så bruk det kun i lengdene. IKKE i hodebunn.Det gjør håret mer fett. Spør på en frisørsalong der dei har shampoo spesielt mot sånt.

Skrevet

mulig du kan bruke en bio+ for hodebunn med mye talg prod!

Det som vil være det beste for håret er om du lar vær å vaske det hver dag, for det gjør håret mer fett!!

hvis du klarer å vaske det 2-3 ganger pr uke så vil du bli kvitt problemet!

men da må du jo muligens gå med "fett" hår en periode til det stabiliserer seg, men tar ikke så veldig lang tid.

Skjønner ikke hvorfor alle ikke skal bruke balsam, når man vaser håret med shampoo så åpner man skjellaget i håret, balsamen lukker det igjen, uten balsam så står det på vid gap å spriker = tortur for håret

det blir mye fortere tørt og skadet

og på apoteket kan de medisin,hos frisøren kan de hår!! det er vel ikke vits å gå til elektiker når man skal ha nye sko, eller hur?!!

Skrevet

hadde samme problemet og gikk til frisøren. hun satte en kur for fet hodebunn + at jeg kjøpte en shampo for fet hodebunn. Fungert glimrende, og ikke hatt noe fett hår siden. Fikk også tips om å ikke gni så mye i hodebunn fordi det stimulerte til mer fettproduksjon. Husker seff ikke hva shampoen heter i farta, men jeg ville tatt meg en tur til frisøren for tips hvis du har tid... Deilig å bli stelt litt med også - som gravid ;-) Lov å unne seg litt ekstra nå syns jeg!!

Skrevet

Origins er BEST mot fett hår! Helt fantastisk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...