Gå til innhold

Hva er dette? har såå vondt :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vondt i magen, og ryggen.. murringer og vondtvondt. vil bare sitte heeeeeelt stille. er konstant vondt. men magen er myk og fin, ingen sammentrekninger. nei, det ekke mageknip ;) (det gjør heller ikke vondt i ryggen vel)

var til kontroll idag, pga risikosvangerskap. er middels moden, og har bare en cm åpen ytre mormunn. cervix er nesten 4cm lang :/ alt så fint ut, og normalt ut.

jeg har risikosvangerskap pga morkakeløsning i forrige svangerskap. utover det har jeg et helt normalt svangerskap, men jeg har en irritert livmor som er temmelig masete. men nå er den altså myk og fin...

bebbis ligger i bekkeninngangen med hodet. temmelig dypt.

hva skjer? kan man modnes med sånne smerter uten at livmora strammer seg???? og smertene er som sagt konstante...

jeg er 36+1 idag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hjelp meg da :/

Skrevet

Aner ikke! Kan det være morkaka som løsner da? Hvordan kjennes det ut? Siden du har et risikosvangerskap så synes jeg du skal be om en sjekk siden du har vondt.

Skrevet

om morkaka løsner ville livmora vært konstant hard. så er ikke det :) derfor jeg ser ann litt

Skrevet

Ok, det er jo bra da:) FÅr håpe det er modning i stor skala på gang! :)

Lykke til!

Skrevet

Jeg er 35+3 , og opplever det du opplever stadig vekk. disse smertene du beskriver forbinder jeg med modning. Jeg får de når jeg drikker masse bringebærblad-te og så fort jeg har jobbet litt. Smerten sitter i korsryggen, ganske langt ned til halebeinet, og så sitter den på framsiden i området rundt skambeinet. Hvis jeg reiser meg og tusler rundt, kommer det en stikkende smerte som gjør at jeg noen ganger må stoppe opp. Og som du beskriver: Magen er myk og fin. Hvis jeg kjenner etter, så er det steinhardt på undersiden av magen når smertene kommer. For meg er disse plagene synonymt med modning. Det indikerer igjen på en relativt lettvint fødsel med bare noe timer med rier og full åpning innen man kommer på sykehuset. Til gjengjeld går man da slik de resterende ukene frem til da.

Håper dette var til hjelp.

Skrevet

spm mitt da blir: kan man ha vondt og modnes, UTEN sammentrekninger? :)

Skrevet

åh.. håper det er modning :)

legen spådde for en uke siden: fødsel om en til to uker.. nå er en uke gått alt!! han spådde det fordi jeg var middels moden, hodet lå langt ned og irriterte, og jeg har masse maserier...

så håper det er modning da :)

Skrevet

har dette sammenheng med at melka renner?? må finne fram innlegg jeg nå.. er helt vååååt :/

Skrevet

Er vel realle ønsketenkninger som flere av oss har:) Men for min del kan jeg vente litt nå når jeg har fått influensa.. Lykke til;)

Skrevet

vet du,jeg var på kontroll hos føden i går,og merket iikke annet enn en sammentrekning. da jm kom så sa hun at dem var usikker på om det var rier eller sammentrekninger.å sa jeg for det var jo bare en.. da fikk jeg svar tilbake at neeei, det hadde vært fler enn en der ja.. og jeg tok på magen flere gang uten å merke noenting. så det virker sånn ja, at rier kan komme uten hard mage..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...