Dossa :) Skrevet 27. januar 2009 #2 Skrevet 27. januar 2009 Ja det kan man trygt bruke når man er gravid. Det eneste du ikke skal bruke er den førerpinnen som du skal bruke til å føre tabeletten inn. Bruk fingrene
lykkeligV Skrevet 27. januar 2009 #3 Skrevet 27. januar 2009 ja, men bare tabletten. Står at man ikke skal bruke salven og den pinnen.(får kjøt m bare en tablett)
Nonsense Skrevet 28. januar 2009 #5 Skrevet 28. januar 2009 Hva? Kan man ikke bruke kremen? Hvorfor ikke? Det står ikke noe om det i boka "På vei". Der står det at man fint kan ta soppkur, men at man antageligvis bør være forsiktig med vaginalstikkpillen i de siste par månedene.
linemor84 Skrevet 28. januar 2009 #6 Skrevet 28. januar 2009 Man kan trygt bruke salve og tabletter når man er gravid....man skal bare ikke bruke den den innføringspinnen!!! Står ingenting om at det er farlig på bruksanvisningene og både min lege,jordmor og de folka på apoteket sa det var trygt!!!
Nonsense Skrevet 31. januar 2009 #7 Skrevet 31. januar 2009 Takk, "linemor84"! Ble litt engstelig og fant ikke svar på det der noe annet sted. Da stoler jeg på deg og bruker både pillen og kremen, men dropper innføringspinnen, for jeg er nødt til å ta en kur trur jeg... Hadde vel vært advart på pakka eller noe slikt hvis noe av det var farlig, tenker jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå