Gå til innhold

Min mann klipppet i stykker brudebildene

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det normalt likksom..vi hadde hatt en stor krangel og etterpå fant jeg alle bildene vi hadde tatt hos fotografen klippet i stykker og de hadde jeg betalt over 4000 for...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei det er liksom ikke normalt.

Hvor gamle er dere da liksom?

Skrevet

Huff så trist..

Da hadde gubben min gått på hue å rævva ut av huse skal jeg si!!! Kasta ham rett ut!!!!!!

Skrevet

Er det noe galt med ham? Tipper han angrer likevel jeg. Hadde vært så utrolig skuffet over mannen min, hvis han gjorde slik.

Skrevet

Vi er 30 år ...skulle tro han er fjortiss. HI

Skrevet

Hint om hva da? Han vil vil ikke skilles fra meg, det skal være sikkert og visst. Han bare gjør slike barnslige ting hver gang vi har en krangel. Er faktisk meg som vurderer å gå fra han nå.

Skrevet

Det er mange som er tankeløse, og som gjør utrolig dumme ting som de i ettertid angrer på. Det betyr sikkert ikke at han ikke er glad i deg, det var bare en latterlig måte å reagere på. Har du snakket med ham etterpå?

Skrevet

Utrolig barnslig!

Vet ikke om jeg hadde ledd eller grini om mannen min hadde funnet på noe så latterlig...

Hva med å avreagere på en annen måte, gå seg en tur i frisk luft f.eks?

Skrevet

Det er overhode ikke normalt eller bra på noen måte....

Hadde min kjære funnet på noe sånt hadde han gått på hue ut av døra.

Skrevet

Noen få ganger etter jeg og min mann har kranglet får jeg lyst og gjøre slike latterlig ting. Ser for meg i hodet mitt at jeg kaster fat etter han, skylder ned ringene, klipper opp klærne hannes.

Men jeg ar aldri gjort det da, tror nok ikke jeg hadde klart og gjennomføre det i virkeligheten.

Men gud hvor deilig det er og kaste fatet i hode på han i tankene, hehe.

Hadde min mann gjort noe sånt hadde jeg blitt mest såret. Bildene fra bryllupe er minner, og de kan ikke erstattes.

Kanskje du er så heldig at fotografen enda har brudebildene av dere enda. Vet at noen lagrer de i en viss tid etterpå.

Jeg hadde nok aldri helt klart og tilgi det.

Har du snakket med han i ettertid?

Skrevet

Det kan da neppe være no vanskelig å få han til å kjøpe nye bilder fra fotografen. Han skjønner vel i ettertid at han har vært en tosk....

Men det spørs om det er "bare" bildene som er problemet da...

Skrevet

huff de er de dummeste jeg noen gang har hørt.... hadde blitt så skuffet at jeg hadde treng en lang pause fra han..... de er en av de viktigste dagene i livet nesten like viktig som dagene man føder.... hm jeg vet ikke om jeg hadde klart tilgi han... hvertfall vist jeg ikke hadde hatt negativene.....

Skrevet

uffameg...ja da hadde jeg blitt kjempe lei meg!

Man sier og gjør ofte ting man ikke mener når man er sint...(selv om dette var noe sært da) det er jo de som reagerer med vold også..det er verre..

snakk med han, kanskje han kan få hjelp til å takle de sinte følelsene sine??? (regner med det ikke er bildene som er problemet, men det å takle følelsene han har når han er sint)

masse lykke til...og bildene kan du kanskje få kjøpt en kopi av?? spør hos fotografen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...