megogknotten Skrevet 27. januar 2009 #1 Skrevet 27. januar 2009 Hei! Hvor i Telemark er du fra? Er derfra selv. går på skole i notodden
GravidStudent2011 - Aprillykke Skrevet 27. januar 2009 #2 Skrevet 27. januar 2009 jeg er fra nærheten av raulan men bor i Porsgrunn... Kommer du fra notodden eller bare bor du der eller ingen av delene?
megogknotten Skrevet 27. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 27. januar 2009 Ingen av delene, hehe.. Jeg har flere " kjente " her inne så vil ikke helt avsløre hvem jeg er fordi vi er prøvere .. men bor ikke så langt unna Porsgrunn.. Har dere prøvd lenge, eller?
GravidStudent2011 - Aprillykke Skrevet 27. januar 2009 #4 Skrevet 27. januar 2009 hehe... skjønner det... så pendler til notodden hver dag? er egentlig ikke "ordentlig" prøver... har ikke hatt mensen siden november, og hatt/har mange symptomer, men tester negativt så vært her for å få litt meninger fra andre og tips... deres 9 pp?
megogknotten Skrevet 27. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 27. januar 2009 ja, 1 år siden jeg slutta med prev. prøvd litt av og på fram til i høst, da begynte vi ordentlig.. men har så lange sykluser Ja, jeg pendler, men det er ikke så langt.
GravidStudent2011 - Aprillykke Skrevet 27. januar 2009 #6 Skrevet 27. januar 2009 uff da... skal ikke være greit bestandig...:s nei er ikke så langt... samboeren min driver også å pendler dit...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå