Superlis Skrevet 27. januar 2009 #1 Skrevet 27. januar 2009 http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=550760 Jeg synes dette er helt utrolig, og jeg som synes at det er et under med et og et barn, og helt utrolig med to barn samtidig...hehehe
Attpåklatten :-)™ Skrevet 27. januar 2009 #2 Skrevet 27. januar 2009 Jeg leste det og må innrømme at jeg tenkte i mitt stille sinn at jeg er svært så takknemlig for de tre jeg har, med den aldersforskjellen jeg har dem med:-))) 8 små på en gang er vel mer enn selv supermann kan klare uten at noen må stå bakerst i køen.....eller?
Superlis Skrevet 27. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 27. januar 2009 Ja jeg må bare si at jeg håper virkelig at hun har en mann og en stor familie på begge sider som står klar til og hjelpe:) eg er også veldig takknemlig for de jeg har, og må bare fortelle om et litt morsomt "mareritt". Jeg hadde fått min siste lille atpåklatt og var vel fornøyd, var på besøk hos en venninde som har to helt make attpåklatter, altså tvillinger. disse to er meget aktive, litt eldre enn min og over alt på engang.Vi hadde en trivelig dag, og jeg reiste hjem til meg og mine, gikk og la meg med minstemann godt inntil meg og sovnet som bare det. Bråvåknet noen timer etterpå og leitet febrilsk etter den andre, hvor var den andre blitt av....hjelp!!!! Heldigvis klarte jeg og våkne skikkelig, og jeg glemmer aldri den lettelsen jeg følte da jeg skjønte at jeg hadde bare den ene babyen som lå ved siden av meg..hehehe litt ved siden av tema, men.men
Attpåklatten :-)™ Skrevet 27. januar 2009 #4 Skrevet 27. januar 2009 Hihihi, kan tenke meg panikken tok deg da ja:-) Og lettelsen etterpå! Husker da hun nr 2 her i huset var bittebitteliten. Hun sovnet gjerne på brystet til en av oss på kvelden i sengen og da forventer man jo at hun er der når man bråvåkner på natten. Men borte var hun en natt og panikkslagen vekket jeg mannen og vi var hysteriske begge to. Helt til jeg kom på at jeg i halvsøvne hadde lagt henne i sengen sin som sto rett ved siden av sengen vår:-) Da var vi virkelig helt skjelvne etterpå!!!
Gjest Skrevet 27. januar 2009 #5 Skrevet 27. januar 2009 la oss håpe hun slipper unna kolikk. . . Jeg har testa to av gangen,og er fryktelig spent på hvordan ting blir med barnebarn som er tette.. Men jeg har leita etter "mista" unger i senga jeg å ja.hehe.
Gjest Skrevet 30. januar 2009 #6 Skrevet 30. januar 2009 Hun er den heldige vinner av 14 barn, det jeg blir forbanna på er, hvorfor i svarte skal de sette inn 8 befrukta egg, for sååå spørre om hun vil fjerne noen av de.Hadde vel vært bedre å sette inn noen få egg.Idiotiske usa.
Reveenka Skrevet 2. februar 2009 #7 Skrevet 2. februar 2009 Hahaaha, er det virkelig flere av oss som har mistet babyer i sega! Je opplevde også det; hadde ammet estygste om atte og sovet. Våket utpå atta, helt paisk og begyte å telle: 1i mi seg, .... i si seg og ..... i si seg - me HVOR er de siste babye!!!! Vekket gubbe, som var med og telte over mage gager før vi tilslutt ble eige om det var ige som maglet - alle var der de skulle.... Sakker om å være helt i tåka c",) Herlighet så tpåelig det er å lese ilegg år de bokstave dere vet magler....
Karomamma Skrevet 2. februar 2009 #8 Skrevet 2. februar 2009 He he, denne har jeg ikke sett før! Herlig Superlis - hvordan er det med deg om dagen? Håper du har det bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå