*SmurfeMamma* Skrevet 27. januar 2009 #1 Skrevet 27. januar 2009 gleder meg så til testene jeg har bestilt kommer i posten... har bestilt to CB vanlig og en digita.. har masse symptomer: puppene har blitt større særlig det brune rundt.. mye utflod svimmel trøtt og sliten tisser hver 2.time
GravidStudent2011 - Aprillykke Skrevet 27. januar 2009 #2 Skrevet 27. januar 2009 krysser fingrene for at spiren sitter og at du er gravid;)
annikken27 <3 Fødeklar <3 Skrevet 27. januar 2009 #3 Skrevet 27. januar 2009 Hei! Jeg er 2-3 dager over IKM, og testet negativt med cb digital i går..håper at jeg produserer hcg seint og at jeg er gravid, men tør ikke håpe for mye da..har en god del mensmurringer og hadde også dette i ca 1 1/2 uke etter EL, men det trenger jo ikke bety noe.. Håper vi er gravide begge to jeg!!! Jeg skal vente med å teste til neste mandag tror jeg..er så redd for å bli skuffa.. Lykke til lilleknøtt:o)
Lirgen Skrevet 27. januar 2009 #4 Skrevet 27. januar 2009 Krysser fingrene for deg å håper at det er en liten spire hos deg :-)
*SmurfeMamma* Skrevet 27. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 27. januar 2009 håper det er noe der.. anniken orker du vente helt til mandag????? jeg skal teste så fort testene i kommer i posten... jeg testet seint posetivt med sønnen min, så jeg mister ikke motet om testen blir negativ, så lenge tr holder seg unna, har jeg et lit håp... tihi;)
Lotta2010x2012 Skrevet 27. januar 2009 #6 Skrevet 27. januar 2009 Oj, det var spennende!! Krysser fingrene for deg:)
Små Einsteins Skrevet 27. januar 2009 #7 Skrevet 27. januar 2009 Så spennende lilleknøtt:) krysser fingre og tær på at at du er gravid nå
MillyMy Skrevet 27. januar 2009 #8 Skrevet 27. januar 2009 Lykketil til dokker (: Fikk posetiv idag jeg . Regnet ikke med d. Var ikke forberett i det hele tatt
Skogshuldra Skrevet 27. januar 2009 #9 Skrevet 27. januar 2009 Jeg og er fire dager over i morgen.. ingen tr og negativ test på IKM på lørdag... Har en graviditets test til liggende, men prøver å spare den så lenge jeg klarer... Har vaneligvis 32 dagers sykluser, men hadde en 40 dagers syklus for noen mnd siden... var så sikker på at jeg var gravid, men bare ikke produserte nok hcg da... skikkelig nedtur når tr kom... så denne gangen skal jeg være litt mer nøktern.. men ikke lett... (9pp.) Men lykke til og håper virkelig vi er gravide!!
annikken27 <3 Fødeklar <3 Skrevet 27. januar 2009 #10 Skrevet 27. januar 2009 Hei LilleKnøtt! Jeg har tenkt å prøve å vente med neste test til mandag ja..er litt usikker på om jeg klarer å vente, men tenkte at da er jeg 9-10 over IKM og at det da burde komme positivt svar hvis jeg i det hele tatt er gravid da...men man hører jo om de som tester positivt etter flere uker:-) Vi får bare håpehåpehåpehåpehåpe at spirene sitter og at tr tar en laaaang ferie!!!!
Mnea 12pp Skrevet 27. januar 2009 #11 Skrevet 27. januar 2009 Godt å høre om flere Jeg har den merkeligste syklusen så er ikke helt sikker på når jeg skal ha tante på besøk, men veit jeg er noen dager over.. Tok test idag, NEGATIV :/ Men har ømme bryster, Tisser veldig mye, Hodevondt,
Mnea 12pp Skrevet 27. januar 2009 #12 Skrevet 27. januar 2009 Oiii.. la inn innlegget uten å være ferdig Får forstette her.. hehe.. Blir utrolig fort sliten, Og sulten og tørst... Når syns dere jeg skal teste igjen? Mister litt motet :/ KOselig å høre om dere andre.. Lykke til
*SmurfeMamma* Skrevet 27. januar 2009 Forfatter #13 Skrevet 27. januar 2009 nei de sier jo at man skal vente et par dager da, for hcg nivået fordobler seg på 48 timer... men jeg hadde ikke greid å vente, hadde det ikke vært for at jeg ikke hadde hatt tester og mulighet for å få tak i tester, hadde jeg testet for lengst.... men nå håper jeg testene kommer i morgen... hvilke tester bruker du?? jeg bruker CB... har prøvd billigtester nok ganger.... sist jeg var gravid slo ikke disse ut før langt uti graviditeten....:S øykke til til deg også, får håpe vi får posetiv begge to:)
trebarnsmamma? Skrevet 27. januar 2009 #14 Skrevet 27. januar 2009 Du har nå noen veldig klare symptomer på gang der HI Lykke til!!!
Mnea 12pp Skrevet 29. januar 2009 #15 Skrevet 29. januar 2009 Lilletroll: Jeg har brukt QR.. men har mistet troen på den.. Så har fårr CB i posten idag Så skal snart teste igejn.. Gruer meg litt å, håper men Lykke til dere å..
Mnea 12pp Skrevet 29. januar 2009 #16 Skrevet 29. januar 2009 RETTELSE: LilleKnøtt Unnskyld.. er litt omtåkete.. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå