M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 27. januar 2009 #1 Skrevet 27. januar 2009 Hei hei:-) Kan dere være med å stemme på babyen min, som jeg fikk 24 12.2008? Han heter John Adrian. Her er adressen: http://www.lifestone.com/tavling_no/index.php?manad=Januari 09 Klem fra M-79
kei80 Skrevet 27. januar 2009 #3 Skrevet 27. januar 2009 så fin han er!!!masse gratulerer!stemte nå!klem
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 28. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 28. januar 2009 Tuuusen takk kei28:-) Og så kjekt det var å se nicket ditt igjen! Vi "slet" jo sammen på bligravid;-) Masse lykke til i innspurten. Tenk at tiden har gått så fort.. Ikke lenge til du har nr 2 i armene dine nå:-) Klem:-)
Kliko Skrevet 28. januar 2009 #5 Skrevet 28. januar 2009 Jeg stemte på gutten din Var kjempe nydelig =) La oss vite om du vinner eller ei da
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 28. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 28. januar 2009 Det skal jeg gjøre! Tusen takk:-)
3 prins på vei Skrevet 28. januar 2009 #7 Skrevet 28. januar 2009 Har stemt på gutten din:) han er nydelig!!!
kei80 Skrevet 28. januar 2009 #8 Skrevet 28. januar 2009 Bare hyggelig:) satser på at gutten din vinner!! Ja nå er jeg snart i land,blir ubeskrivelig deilg!! kose dere masse:) klem
student06 Skrevet 28. januar 2009 #9 Skrevet 28. januar 2009 Da har jeg stemt på gutten din, han er nydelig!!
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 28. januar 2009 Forfatter #10 Skrevet 28. januar 2009 Tusen takk skal dere ha!!!!! Så skjønne dere er!!!!!!!!
venter barn nr. 3 (har født) Skrevet 28. januar 2009 #11 Skrevet 28. januar 2009 Da har jeg stemt på gutten din
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 29. januar 2009 Forfatter #12 Skrevet 29. januar 2009 Tusen tusen takk for det:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå