Gå til innhold

Til alle


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytt;-)

Skrevet

så fin han er!!!masse gratulerer!stemte nå!klem

Skrevet

Tuuusen takk kei28:-) Og så kjekt det var å se nicket ditt igjen! Vi "slet" jo sammen på bligravid;-) Masse lykke til i innspurten. Tenk at tiden har gått så fort.. Ikke lenge til du har nr 2 i armene dine nå:-)

Klem:-)

Skrevet

Jeg stemte på gutten din :) Var kjempe nydelig =) La oss vite om du vinner eller ei da :)

Skrevet

Det skal jeg gjøre! Tusen takk:-)

Skrevet

Har stemt på gutten din:) han er nydelig!!!

Skrevet

Bare hyggelig:) satser på at gutten din vinner!!

Ja nå er jeg snart i land,blir ubeskrivelig deilg!!

kose dere masse:)

klem

Skrevet

Da har jeg stemt på gutten din, han er nydelig!!

Skrevet

Tusen takk skal dere ha!!!!! Så skjønne dere er!!!!!!!!

Skrevet

Da har jeg stemt på gutten din :D

Skrevet

Tusen tusen takk for det:-)

Skrevet

Dytter;-)

Skrevet

Dytter en siste gang;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...