Lovehearts Skrevet 27. januar 2009 #1 Skrevet 27. januar 2009 Jeg har i hele dag vært på do. Har hatt lett forstoppelse hele¨veien i graviditeten er 10,2, men i dag ville tydeligvis alt ut.(sorry detaljer.) Måtte presse i sånne kramper som kom, selv når magen min var helt tom,kom denne følelsen av at jeg må på do,og kroppen min tvang meg til å presse og presse. hylte av smerte tilslutt. er redd for at babyen min ikke har det bra. Noen som har opplevd noe lignende. Har ikke blødd, men kan jeg ha mistet babyen når jeg pressa selv uten å blø? Hadde ikke mye kontroll på hva som kom ut hadde bare så utrolig vondt. er så beskymra. :/ Håper noen kan svare meg.
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 27. januar 2009 #2 Skrevet 27. januar 2009 du kan ikke miste babyen ved å presse.jeg har også hatt diare i perioder, og pga mye luft har jeg også fått litt krampetak...har vært på ul og alt er bra;-) du kan jo høre med legen om du er veldig bekymra, men jeg tror jeg ville tatt det helt med ro;-)
Lovehearts Skrevet 28. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 28. januar 2009 Jeg har vært på do i hele går og i hele natt,no er magen min helt ødelagt. alt går rett gjennom. det kan jo ikke være bra for barnet, det får jo ikke i seg noe stakkar. Må ha noe virus i magen eller noe, må løpe pådo minst en gang i timen, bare jeg stårpå beina eller går så må jeg på do og ...! Tror jeg må til legen? hva tenker dere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå