Gå til innhold

Hva trenger man av klær til sommerbaby?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har termin i slutten av juni. Lurer på hva slags klær jeg skal handle inn. Det kan jo være både tropevarmt, og helt nede i 10-15 grader om sommeren. Dette er første så har ikke peil på hva babyer har på seg om sommeren..hehe

Og hva med den berømte hentedressen, kan jo ikke kjøre på med varm dress da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hentedress? Det har jeg aldri hørt om... Henteklær så... Det kan være et antrekk du liker godt som du vil beibi skal ha på seg på veien hjem...Ellers er det jo greit både med tynne sommerbukser, shortser, kjoler, sparkebukser i tynn bommul bla... Helsepledd kan være fint å bruke å tulle rundt beibien...

Skrevet

Jeg fikk gutten min i slutten av Juni i fjor. Vi brukte stort sett kortarma body, og tynne bomullsbukser eller sparkebukser. Hadde bare en tynn joggejakke på om det blåste litt eller var kjølig. På det varmeste i juli i fjor hadde vi bare bleie på inne og en liten shorts og kortarma body om vi var ute, og helt tynn lue den første måneden og senere hvis det var vind. I vogna hadde han ikke annet enn et liten helseteppe litt over seg og noen ganger ikke annet enn tynt tøy. Selvsagt kledde vi på han litt mere hvis det var kalde dager, men du finner fort ut av det med bekledning når ungen kommer. Men jeg må si jeg fikk virkelig sjokk når jeg gikk i byen i midten av Juli i fjor, 30 grader og så mange små babyer i vogna med strikkejakke, lue og stor dyne på. Stakkars små!

Skrevet

Det hørtes varmt ut for de små ja!

Men da vet jeg hvertfall litt hva jeg kan kjøpe inn etterhvert:)

Gjest leelu25 m/marsjente :)
Skrevet

Si fra når du skal på shopping, for jeg vil også shoppe litt sommertøy til tulla mi som vil være ca 3 mnd når din blir født :)))

Skrevet

Jepp, det kan vi ordne:) Får ta det når det begynner å komme mer lette sommerklær i butikkene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...