blimamma Skrevet 27. januar 2009 #1 Skrevet 27. januar 2009 Skulle hatt mensen for akkurat en uke siden, men den har uteblitt.. Utrolig glad for det, men så var det den testinga da... Tok en billigtest i helga, og der kom det to strek, et i kontrollruta og et litt utydelig strek i testruta, men det i testruta var liksom feil vei... I steden for to strek ret opp og ned slik: | |, var det -- |, det ene streket altså liggende, mens det andre var stående. Testet igjen i går, (morgenurin) og da var testen lik den forje, bare at strekene var like tydelige. Er jeg gravid?? Tenkte jeg slulle kjøpe en CB, men da må jeg til byen, og det er et stykke å dra, så det har jeg ikke rukket. Noen som har fått dette resultatet og vært gravid?
Lotta2010x2012 Skrevet 27. januar 2009 #2 Skrevet 27. januar 2009 hmmm... Det har jeg aldri vært bort i.. Men du er sikker på at de ikke skal værre motsatt vei av hverandre? Hadde kjøpt en annen test jeg, hvis jeg var det:) Men er jo veldig rart at du har fått to stykker som er helt like da... Men krysser fingrene for deg:D
blimamma Skrevet 27. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 27. januar 2009 Det ser hvertfall ut som de skal stå samme vei på bruksanvisningen... men en vet jo aldri, håper i det lengste da:) Og når mensen fortsetter å utebli, er det jo håp! Skal nok kjøpe et annet merke og kontrollere med ja.
blimamma Skrevet 27. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 27. januar 2009 Lotta87: Ser du har prøvd like lenge som meg:) Er kansje ikke lenge, men føles sånn... Har du testet, eller har du ikm snart? spennende og høre fra andre som er på samme stadiet:) Krysser fingrene for deg også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå