Norwegian by injection Skrevet 27. januar 2009 #1 Skrevet 27. januar 2009 Har dere maten framme heletida eller får pusen 'måltider' f.eks. frokost og middag? Brekker meg hvergang jeg går forbi vaskerommet, det oser kattemat!
BettyBoob Skrevet 27. januar 2009 #2 Skrevet 27. januar 2009 tørrforet står fremme hele dagen, men våtfor får de frokost og middag - og det spiser de opp med en gang, så ingen lukt
Norwegian by injection Skrevet 27. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 27. januar 2009 Holder det ikke med 2 måltider om dagen? Jeg synes tørrforet lukter fælt også!
* 5 om dagen * Skrevet 27. januar 2009 #4 Skrevet 27. januar 2009 tørrfor og vann står fremme hele tiden,men jeg har 3 stk,så her spises det hele dagen. de får ikke middagsrester eller vått for,de tåler det ikke.
BettyBoob Skrevet 27. januar 2009 #5 Skrevet 27. januar 2009 jeg har to unge hannkatter som er sultne, så tørrforet står hele dagen
Norwegian by injection Skrevet 27. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 27. januar 2009 Jeg har 1 hannkatt som er ca.9mnd. Jeg synes han maser om mat heletida. Han spiser mye og begynner å bli litt småfeit! Han vil ikke ut heller, han ligger og sover heledagen. What to do?
partyoffive Skrevet 27. januar 2009 #7 Skrevet 27. januar 2009 What? Har du fått katt? Jeg vet hva jeg ville gjort.....det kan jeg skrive til deg i en email, ellers får jeg bare pepper her, he-he!
Norwegian by injection Skrevet 27. januar 2009 Forfatter #8 Skrevet 27. januar 2009 Shut Up! Jeg hater katter egentlig jeg også. Den er min datters, og gjett hvem som må passe på den?
partyoffive Skrevet 27. januar 2009 #9 Skrevet 27. januar 2009 ha-ha, jeg begynte og lure. Nå f9r du sikkert pepper siden du brukte 'H' ordet, ha-ha. JEG vet hva du mener. Måtte rette litt på datteren min her om dagen også når jeg horte at hun forklarte til nabodamen (som har 3 katter) at 'Mamma hater katter!". Sweetie - mamma 'hater' ikke katter, men hun er ikke spesiellt glad i de. Derfor har vi ingen. Men, det skal være sagt at det er 3 katter på den ene side, og 2 på den andre. De har; tisset inni vognposen til V, begynnte og ta den ut - da tisset de i vognen likeså - nå kan jeg ikke la den stå ute i det hele tatt. De har tisset i skoene våre, barna har tråkket i katte sh.. som lå rett utenfor doren min. de gjor fra seg i blomster beddene være, i sandkassen til barna er det både katte tiss og sh...............no big fan over here, sorry!
Gjest Skrevet 27. januar 2009 #10 Skrevet 27. januar 2009 Vann og tørrfor står fremme hele dagen, våtfor får de til kvelds. Og siden jeg ikke gir dem boksemat a la friskies etc, så lukter ikke maten deres verre en hva vår egen mat gjør =)
Bægge dætern Skrevet 27. januar 2009 #11 Skrevet 27. januar 2009 jeg har hatt katt for lenge siden, hvis du syns det er ille lukt hadde jeg bare gitt den mat to g om dagen og fjærnet skålen når den hadde gått fra den, tar ikke lang tid før den fatter at den må innfinne seg når det er mattid og spise seg mett med en gang. ikke no grunn til at en katt skal "beite rundt" som en ku.
partyoffive Skrevet 27. januar 2009 #12 Skrevet 27. januar 2009 Var katten en julegave fra svigermor kanskje...? he-he
Norwegian by injection Skrevet 27. januar 2009 Forfatter #13 Skrevet 27. januar 2009 Hei igjen! Du, slutt å ert! LOL! Nei, herregud, da hadde hun fått den rett tilbake! Hun har sånne fæle langhåret...denne er korthår og er ganske snill egentlig....det er bare at han maser så mye om mat og han kan umulig være sulten!
partyoffive Skrevet 27. januar 2009 #14 Skrevet 27. januar 2009 He-he - neida, jeg kan se hvordan folk synes at katter er koselige og ha jeg. Og de sier jo at kattene er de 'rensligste husdyrene' osv. Sikkert kjempekoselig med katt og sikkert renslige og fine. Men kanskje ikke for naboene..!?! he-he. De gjor ikke fra seg DER DE BOR, men dog på trappen til naboen, i skoene deres, i vognen, blomster beddene, barnas sandkasse....Og vi får ikke gleden av og ha de som kosedyr! he-he. Lange hår hadde vært drepen....aaahhh det kunne jeg ikke tenkt meg og hatt i hus. Men jeg synes langhårede katter er veldig pene da. Spes de med knall blå oyne. Men de er vel bare inne katter de er de ikke? Så de gjor kanskje ikke så mye fra seg hos naboen? he-he. Kanskje jeg liker de...? LOL
bobler av lykke ♀ ♀ Skrevet 27. januar 2009 #15 Skrevet 27. januar 2009 kattematen er ekkel ja i alle fall er det den lukta jeg klarer dårligst som gravid. Men dyret må nesten ha mat. hehe. står framme hele dagen, får kun tørrfor og melk, samt middagsrester.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå