Gå til innhold

ikm rundt 28.januar,..- se her!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!!!!

Er i min 9pp,... etter en MA og en kjemisk abort!!!!! Hadde håp om en januarspire,.. men har ikke helt troen lenger. Syklusen min har gått fra å være 28 d til rundt 30- 31 dager. Er på dag 30 nå. Ømme pupper,.. bitelitte mer trøtt enn vanlig,.. men ellers ikke noe!!!

Kom hjem fra jobb nå og var helt sikker på at tr hadde kommet.... da jeg tørket meg kom det bitelitt blod,.. knappehull,.. helt rødt. Da er vel håpet ute siden det helt sikkert er starten på tr,........ ELLER... kan det være noe annet???? Har mensmurringer,.. men det kom jo ikke noe mer blod. Festeblødning er det vel ikke,.. alt for sent...

Noen andre som venter,.. og tolker alle mulige tegn?????????

Klem fra utolmodig sjel.......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan jo ta en test i morgen om TR ikke har dukket opp.

Lykke til

Skrevet

Ja, ta en test i morgen du!

Jeg har ikm i morgen, og begynner å kjenne murringer, så gikk nok ikke denne pp heller (6.pp).

Kan ikke svare deg noe mer på spørsmålene, men jeg selv starter alltid mens med brunt "forvarsel", ikke rødt blod... Det kan jo også hende syklusen din har forskjøvet seg da, og at det bare er ca 1 uke siden el, og at dette ER festeblødning... Men igjen, aner ikke!!! Så anbefaler en test :o)

Lykke til-klem :)

Skrevet

Håper du får en positiv test snart :)

Lykke til..

Skrevet

Mensenmurringer er bare bra.. Hadde det med nr 1, men ingen tr:-).

De ble faktisk sterkere da jeg fant ut at jeg var gravid...

Lykke til!!!!

Skrevet

Har IKM i dag eller i morgen, og har innbildt meg at noe har vært annerledes denne mnd. Litt "rare" bryster (men det har jeg hatt før, sikkert bare mensen-tegn) men ellers bare en visshet om at vi i alle fall prøvde så godt vi kunne denne mnd..

Men begynte å spotte litt i går kveld, så håpet er nok ute. MEN spottet sist gang jeg var gravid også, husker bare ikke om det også kom ferskt rødt blod når jeg tørket meg, for det har kommet litt rødt på papiret når jeg har tørket meg.

Spotter som regel en dag før TR, så imorgen er den store dagen. Kommer ikke mensen da, tester jeg meg..

Testet meg igår, men da så den negativ ut.

Skrevet

Hei dere,.. takk for svar,.. så hyggelig!!

Tr har ikke kommet,.. men er kun en dag over. Jeg venter litt med å ta en test,.. har ingen liggende heller,.. er så redd for å bli skuffa.Føler virkelig at tr er på vei også,..... men har den ikke kommet innen uka skal jeg vurdere det;) Føler meg nemlig ikke gravid,...og det gjorde jeg sst,.. som endte MA.

Har ikke spottet noe ,.. men kjenner å en måte at den er på vei,... et eller annet inni der,.. Om dere skjønner.Sist forsvant mensmurringene helt samme dag som ikm.Pleier å ha murringer noen dager før,....

Håper vi snart får pos test,... helst veeeeldig snart:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...