Gå til innhold

Noen som har erfaring med graviditetstester fra lavpristester?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle hatt mensen for akkurat en uke siden, men den har uteblitt.. Utrolig glad for det, men så var det den testinga da...

Tok en billigtest i helga, og der kom det to strek, et i kontrollruta og et litt utydelig strek i testruta, men det i testruta var liksom feil vei... I steden for to strek ret opp og ned slik: | |, var det -- |, det ene streket altså liggende, mens det andre var stående. Testet igjen i går, (morgenurin) og da var testen lik den forje, bare at strekene var like tydelige.

Er jeg gravid?? Tenkte jeg slulle kjøpe en CB, men da må jeg til byen, og det er et stykke å dra, så det har jeg ikke rukket.

Noen som har fått dette resultatet og vært gravid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikker på at testen ikke skulle være sånn da? :s

Har tatt så mye forskjellig, men ender jo at disse strekene skal både være opp og ned og frem og tilbake!

De sier jo at billigtester skal være like gode som dyrere tester, de fleste er jo nesten 100% riktige..

Skrevet

Jeg har også handla fra billigtester.no, billig bra og kjapp levering!

Har hørt at de er mye mer sikker enn clear blue også.

Skrevet

I bruksanvisningen er strekene avbildet samme vei slik: ( | | ) og det står ikke noe om at teststreken kan være annerledes, men var bare litt rart at jeg har fått to like tester...

Har bestillt CB nå, så da blir det vel orden på sakene;) Håper virkelig det skal sitte nå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...