klovner Skrevet 27. januar 2009 #1 Skrevet 27. januar 2009 har hørt at en kanskje ikke skal ta boblebad nær opp til en fødsel, men hva med et langt godt bad hjemme i badekaret. Kan det ha noen virkning, negative eller positive? er i uke 37...
hope<3<3 Skrevet 27. januar 2009 #2 Skrevet 27. januar 2009 hm..jeg har badet hver kveld nå en goood stund..har termin i morgen..jeg tror for det meste det gjelder boblebad og offentlige bad..men er ikke sikker..
Gjest Skrevet 27. januar 2009 #5 Skrevet 27. januar 2009 Har hørt at 'trykkingen' dette skaper, ikke er bra for fosteret, eller ryggen din.
Line3 Skrevet 27. januar 2009 #6 Skrevet 27. januar 2009 Ok, godt å vite, for det hadde jeg aldri tenkt på av meg selv.
ohayoo Skrevet 27. januar 2009 #7 Skrevet 27. januar 2009 Badekar er ikke farlig, men man skal visstnok ikke bade etter at man har begynt å få åpning. Jeg sitter i badekaret minst en halvtime hver morgen for å kunne fungere på jobb for tiden, er så fryktelig stiv i bekkenet og litt varme hjelper på å komme i gang...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå