Gå til innhold

Noen som har gått ned i vekt i det siste?


Hypathia

Anbefalte innlegg

Hei,

 

det er sikkert helt normalt. Men jeg har plutselig gått ned tre kilo på to uker. Går inn i uke 37. Jeg tenker at det kan jo være at det er fordi jeg måtte endre kostholdet etter de fant sukker i urinen min. Jeg har måttet kuttet ut sukker, fruktsukker og stivelse. Jeg hadde gått opp 15 kilo, nå er det altså bare 13 kg. Ikke at jeg klager på det, men jeg synes det bare var litt ekkelt...Man skal jo ese...Det er sikkert normalt. Man klarer jo ikke å spise så mye nå på slutten uansett..

 

Er det flere som har gått ned litt på slutten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg var litt kvalm/sliten uke 36 sannsynligvis pg mye stress og jernmangel... gikk da ned ca 1,5 kg.. men bedre nå så sikkert opp igjen.

Kosten din har nok mye å si ja..... og selvsagt om du måler deg på samme tid... morgenen er best..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hej

 

Jeg også hadde svangerskaps diabetes.

Jeg tror ikke jeg har gått ned noe særlig. Men jeg har holdt meg på 15kg over normal vekt. Ikke gått opp noe mere. Dem sier barnet har det bra =)

Tror ikke det gjør noe om du går ned, sukker og salt binner vannet i kroppen. Kan hende du bare har mista noe av det...

 

 

lykke til =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar. Jeg vil jo ikke akkurat slanke meg når jeg er høygravid. Men det blir nesten litt diett over det hele når man kutter ut salt, sukker, stivelse og gjær og sånn. Men det er jo ikke akkurat sånn at jeg er mager akkurat...Har godt med ryggvalker...hehehe for å si det sånn.

 

Jeg skal nå veie meg hos jordmor på fredag, så da får vi se hva hun sier...Men jeg føler meg i fantastisk form etter jeg byttet kosthold. Har nesten ikke bekkenløsning lengre heller...Så det er utrolig hva mat kan gjøre for og imot deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...