Midtpunktene mine og meg Skrevet 27. januar 2009 #1 Skrevet 27. januar 2009 Fikk beskjed fra legen i dag at hun skulla ta det. den smaker jo FORFERDELIG. jeg brekker meg av den, og husker jeg rett så skal man vel ikke kjøre bil rett etterpå heller. kan ikke forstå at den skal vøre bra for en liten tikilos kropp altså :s men han sa det jo så får vel stole på det, også håpe på en kveld/att med søvn...
Piipii Skrevet 27. januar 2009 #2 Skrevet 27. januar 2009 Mine barn har alltid fått det når de har vært forkjølet og hostet. Ikke vært noe problem her igården ihvertfall. Hun eldste elsker den smaken hun da hehe.
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 27. januar 2009 #3 Skrevet 27. januar 2009 Den smaker ganske fælt ja, men kan jo hende ungene liker det likevel.. 2åringen min digger allergimixturen sin, enda den smaker kjemikalier Det som er et tankekors for meg er jo morfinen i cosylan - hadde virkelig ikke gitt dette til et lite barn med mindre det var en alvorlig hoste.. Jeg fikk det selv da jeg hadde kikhoste, og ble skikkelig fjern og fnisete av den + at jeg begynte å klø av morfinen... Jeg lar som oftest folk styre selv, men jeg reagerer på at reseptbelagt hostesaft blir gitt til unger bare ved vanlig forkjølelse...
Sivalur Skrevet 27. januar 2009 #4 Skrevet 27. januar 2009 Cosylan smaker jo kjempegodt da! Er det en hostesaft som smaker VONDT så er det Noskapin, æsj og fysj! Men, synes det er rart at så små skal ha morfinpreparat... du kan jo høre hva de mener om det på apoteket også? Synes ofte apotekteknikerne har bedre oversikt og kunnskap om legemidlene enn hva legene har..
Midtpunktene mine og meg Skrevet 27. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 27. januar 2009 godt å høre. da gir vi det et forsøk.... det er mer enn vanlig forkjølelse. Eller det er ikke forkjølelse sånn sett heller.bare ekstem hoste og litt snørr. det er 3. gangen siden midten av des at hun har sånn her hoste- tørr hoste men likevel med MASSEslim. hun hoster så ekstremt når hun legger seg at hun våkner heeeeeeele tiden. og holder på sånn i mange timer før det tilslutt går over en liten stund også på den igjen.. og når det holder på sånn en ukes tid så blir man nokså utslitt når hun sover så lite + dårlig pga det.+ at det går utover halsen og stemmen. og vondt hals= ingen mat og enda dårligere humør. hoster så hun brekker seg, og kaster opp masse slim....
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 27. januar 2009 #6 Skrevet 27. januar 2009 Huff stakkars lita, det høres ikke godt ut :/ Det ved vanlig forkjølelse var mer rettet til hun andre som svarte at hun pleide å gi det, og ikke til deg Jeg skjønner jo (håper jeg da) at de aller fleste bare gir morfinpreparater når det faktisk ter behov - og i så måte så skal jo ikek jeg komme å si at man ikke skal gjøre det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå