tintafant-m/2 jenter Skrevet 27. januar 2009 #1 Skrevet 27. januar 2009 Forrige syklus var på 60 dager, så fikk jeg mensen i midten av desember. Sluttet på pillene i juli. har ingen anelse om når jeg har eggløsning pga lange og uregelmessige sykluser pga PCOS. har ikke merket noe til slim. Fik intense magesmerter for 2 uker siden, og lurte på om dette kunne være El. Har aldri kjent det før. Fikk menssmerter i går,men borte i dag, og ingen tegn til tante rød. Har vondt i et bryst når jeg bøyer meg fremover i dag, men de er ikke ømme. Har vært småkvalm og mye hodepine de siste tre ukene, ingen endring på tissingen. kune sikkert ha sovet hele døgnet, men det kan lke gjerne være fordi jeg er så sliten av jobben. Er det vanlig med hodepine om man er gravid? Har ikke hatt det ved mine forrige sv skap.
Nettis Skrevet 27. januar 2009 #2 Skrevet 27. januar 2009 Kjenner meg mye igjen i dette. Laaange sykluser, men negative tester. Har du testet? Hodepine er et vanlig tegn ja, har jeg lest!
tintafant-m/2 jenter Skrevet 27. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 27. januar 2009 Ikke testet nei. Er et lite apotek her, men alle kjenner alle så har ikke så lyst til å handle der. Må vel ta meg en lengre tur snart for å handle. Hodepine er noe av det verste jeg vet, så jeg blir helt utafor av dette. Laange sykluser er noe dritt. Om det er noen trøst så har jeg blitt gravid x 2 før og begge gangene var e ca 1 år etter p pille slutt. hadde mensen bare x 1 i løpet av de årene, men må ha hatt EL: Lykke til videre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå