Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde en menstruasjonslignende blødning i morges, vært på ul.lyd, men der kunne de verken bekrefte eller avkrefte an abort. Gynekolog mente det kunne være for tidlig i sv.skapet(er 5+5) å se på ul.lyd! Men jeg har lest flere her inne som er til ul.lyd så tidlig! Er veldig pessimistisk og tror dette har gått gale veien. Ho var nok ikke så optimistiske de gynekologen heller:(:(

Har målt hcg og skal tilbake om 2 dager for ny måling..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er det noen som har "erfaring" med dette..? Har hørt mange det går helt fint med til tross for blødninger,men...

Skrevet

Hei!

Jeg har dessverre ingen erfaring med blødninger, men det kommer sikkert litt an på selve blødningen, er den rød og frisk, eller svart og klumpete? Er det mye eller lite?

Jeg håper din spire sitter til tross for blødning, det er mange som det går bra med. Hold motet oppe og så skal du jo tilbake måle ny hcg om to dager og hvis den stiger så er du fortsatt gravid!!

Ønsker deg lykke, lykke til =)

Klems

Skrevet

dette skjedde med en kollega av meg! hun var ca 5-6 uker på vei.

de kunne ikke se noe og hun ble også bedt om å komme tilbake etter 2 dager. hun var skikkelig redd og lei seg. men heldigvis var alt i orden.

håper alt går fint med deg også! lykke til!

Skrevet

Hei. Jeg har hatt litt erfaring med blødninger, og det jeg kan si er så lenge det ikke følger store smerter med så skal du ikke bekymre deg.Mange kan ha mensblødninger gjennom hele svangerskapet. Og noen har blødninger kun i starten, så jeg fikk beskjed om at dette var helt normalt og at jeg bare måtte vente å se.

Håper virkelig at det går bra med dere =)

Lykke til

Skrevet

Takk for positive svar!

Har fortsatt ikke hatt blødning siden i morges. Det første lille av blod som kom var friskt og så var det mørkere. Kunne ikke se noe klumper og ingen "plask i do" som noen kan oppleve.

Føler meg ellers som før, ingen smerter verken under blødningen eller nå etterpå..

Krysser fingre og tær!

Skrevet

så lenge det ikke er noen klumper så er du nok heldig:) jeg har gått gjennom det samme som deg.... kom da tilbake en uke senere på ul og der var det et lite hjerte... men jeg hadde klumper osv i blodet da vell og merke, hadde sa på en tvilling.. fikk jo sjokk.. klumpene er jo da embryoet som kommer... så lykke til, se positivt på det:) er nok et lite hjerte der:) og forresten..mitt hcg økte, men ikke mye! mange her inne sier det skal doble seg i løpet av et par dager, det gjorde ikke mitt men er fortsatt gravid og bebisen vokser som den skal... ul idag, 2 cm lang:) 8+4:)

så ikke la håpet forsvinne:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...