Gå til innhold

Har barna deres fantasivenner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min sønn snakker utrolig mye om en jente som heter Enina.

Jeg vet ikke hva jeg skal si eller gjøre jeg.

Har holdt på med dette i flere mndr.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, min lille er ikke så stor ennå. Men nevøen min har fantasivenner, og flere andre barn jeg kjenner også. Nevøen min har en gjeng med små mus;) De er med han stort sett overalt, og han forteller ofte hva de driver med akkurat der og da. De går på egen museskole og greier;) Sitter hos han om natten også. Synes det er søtt jeg, og virker som de vokser det av seg etterhvert. Musene er hvertfall på vei til å flytte snart tror jeg;)

Skrevet

det har min eldste :) Men noen ganger sier han at han ikke finnes likevel. Men nevner stadig vekk det navnet. Ganske festlig i grunn, og navnet er helt tatt ut av ingenting. Jeg trodde først det var en utlending i barnehage. hihi

Skrevet

Jeg er sikker på at snuppa har en fantasivenn! Ofte på kveldene så kan jeg høre henne bable og skrattle inne på rommet sitt i sikkert en time.. Og selv om det er vanlig at sånne små snakker med seg selv så høres det virkelig ut som hun snakker med noen! Og den noen må ha vannvittig bra humor :)

Skrevet

Hehe, morsomt med en liten musegjeng.

Min sønn er 4 år. Enina er visst 10 år ;) Og han sier hun er søsteren hans. Og hun liker å strikke til jul ;)

Skrevet

Hehe, så morsomt da..

Min sønn sier at hun finnes..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...