Anonym bruker Skrevet 27. januar 2009 #1 Skrevet 27. januar 2009 Hei:) Er det noen av dere som har studert medisin på Malta eller har hørt noe om det? Hva det koster,karaktersnitt,miljø,osv?
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2009 #2 Skrevet 27. januar 2009 Jeg kjenner en som begynte der for en syv, åtte år siden. Han kom tilbake før det første året var ferdig, og måtte begynne på ny igjen her i norge. Visstnok useriøst, forelesninger på maltesisk, osv. Ikke tilrettelagt for utlendinger, selv om det var godkjent av lånekassen. Men, det er som sagt noen år siden, kanskje det har blitt bedre med tiden.
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2009 #3 Skrevet 27. januar 2009 Det med maltesisk syns jeg høres rart ut, for sjelden at maltesere snakker rent maltesisk. Engelsk er et av de offisielle språkene på Malta, så alle snakker engelsk(stort sett). Ingen problemer å gjøre seg forstått med kun engelsk:) Overhører du en samtale mellom de lokale, så forstår du hva de sier, for det er mye engelsk det går i. Ellers vet jeg ingenting om studier der, har kun vært der som turist:) Flott land.
Miss Misantrop Skrevet 27. januar 2009 #4 Skrevet 27. januar 2009 Hei, ble litt nygjerrig. Hvordan kom du på at du ville til Malta og studere? Spennende. Aner ingen ting om Malta, men jeg vil bare si at ikke gi opp drømmen din før drømmen gir opp deg. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå